اخبارمقالات

ادونیت پیکسل استایلوسی برای آیپد با قابلیت های ویژه

2.66Kviews
۰
(۰)

استایلوسی که حس کشیدن بر روی کاغذ را به شما منتقل می کند.


اگر شما صاحب آیپد های قدیمی هستید و یا اگرچه حتی از آیپد پرو استفاده می کنید استایلوس ادونیت به جهت داشتن برخی ویژگی های شاخص و منحصر به فرد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.


کمپانی ادونیت مدت پنج سال است که در بازار تولید استایلوس ها فعالیت دارد. در حال حاضر و پس از رسیدن آیپد پرو به جمع تبلت های اپل، این کمپانی نیز استایلوس جدید بلوتوث دار خود را با قیمت ۸۰ دلار روانه بازار کرد که بر اساس آزمایشات صورت گرفته دارای دقت و پاسخ دهی بیشتر نسبت به مدل های قدیمی است اما هنوز به اندازه قابلیت های خود اپل پنسل نرسیده است.

این استایلوس بر روی تمام دیوایس های شما کار خواهد کرد

 

اپل پنسل تنها قادر است که بر روی آیپد های مدل پرو خود کار کند در صورتی که شما از این قلم می توانید بر روی تمامی دیوایس هایی که دارید کار کنید.

همانند بیشتر رقبا این قلم نیز دارای نوک ۱٫۹ میلی متری می باشد که به فشار حساس است، قابلیت نادیده گرفتن کف دست، دو دکمه شورت کات بر روی قلم و سنسور تشخیص دهنده برای زمانی که شما آن را به دست می گیرد، از دیگر قابلیت های این قلم به حساب می آید. شارژ کردن این قلم هم به نوع خود جالب است، ته این قلم دارای یک بخش مغناطیسی است که با قرار دادن آن بر روی شارژر کوچکی که به یو اس بی متصل می شود قلم شما به راحتی شارژ خواهد شد.

مطالعه کنید:  «بوم کسب و کار» بهترین روش برای شناخت مشتری انیمیشن است

 

چگونه ادونیت می تواند نقش یک قلم را ایفا کند

این قلم با آزمایشاتی بر روی آن شده است نشان داده است که بر روی اپلیکیشن های مخصوص نت برداری دارای عملکرد خیره کننده ای است و نیاز شما را به راحتی در این زمینه مرتفع می کند.

این قلم نسبت به ادونیت  جات اسکریپت دارای حساسیت بیشتری نسبت به فشار است. ادونیت به نوک قلم قابلیت درگ و یا کشیده شدن را اضافه کرده است که زمانی که شما در حال کار کردن با آن هستید حس خوب کشیدن بر روی کاغذ به شما دست می دهد. با اینکه این قلم از اپل پنسل دارای وزن و ضخامت بیشتری است حس یک قلم واقعی را به ما بیشتر منتقل می کند.


اگر بخواهیم صادقانه بگوییم این قلم به خوبی خود اپل پنسل نیست و اپل پنسل بر روی آیپد های پرو عملکرد و یکپارچگی بیشتری دارد اما در مقایسه با دیگر رقبای حاضر در عرصه استایلوس ها این قلم توانسته خود را یک سر و گردن بالاتر از رقبا نشان دهد.

قیمت مناسب، استفاده آسان، قابلیت کار بر روی تمامی دیوایس ها و ویژگی هایی که به آن اشاره شد توانسته ادونیت پیکسل را در بین هنرمندان محبوب کند. و در آخر این قلم واقعا جهش و آپدیت بزرگی نسبت به دیگر استایلوس های قدیمی این شرکت به حساب می آید.

 

منبع: Digital Arts Online

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  آثار انیمیشن جهان در جشنواره فیلم کوتاه تهران

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

57 + = 67

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.