اخبارانیمیشن ایران

استقبال گرم تماشاگران «ناسور» در زمستانی سرد

2.49Kviews
۱
(۱)

امروز هوای سرد و برفی پردیس سینمایی ملت،کاخ مردمی جشنواره،با حضور تماشاگران انیمیشن «ناسور» گرم شد.

 

به گزار ش خبرنگار خانه انیمیشن امروز پردیس سینمایی ملت در هوای سرد و برفی زمستان،میزبان حضور گرم تماشاگران برای دیدن انیمیشن سینمایی «ناسور» بود.

فیلم «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و با موضوع عاشورا در حالی اکران شد که بیشتر ظرفیت سالن را تماشاگرانی از تمام اقشار جامعه پر کرده بودند.

میتوان یکی از دلایل استقبال مردم از «ناسور» را موضوع مذهبی و پرداختن به واقعه عاشورا در ۹۰ دقیقه دانست که در حین نمایش فیلم نیز صدای گریه ی تماشاگران در لحظات شهادت حضرت علی اصغر و حضرت عباس به گوش میرسید.

گفتنی است حسن ختام انیمیشن «ناسور» همراه با صلواتی بر محمد و آل محمد بود که فضای معنوی سالن را دوچندان میکرد.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «ناسور» چنین آمده است: ناسور روایتی است از حماسه عاشورا که وقایع این حادثه عظیم در آن به تصویر کشیده می‌شود. به عبارت دیگر «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است.

 

فیلم سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند تهیه و تولید شده است و همچنین کیانوش دالوند و مهدی تراب بیگی از نویسندگان انیمیشن سینمایی «ناسور» هستند و این فیلمنامه را براساس طرحی از مهدی پیرزادی و محمدرضا یارمحمدی نوشته اند.


مطالعه کنید:  سه انیمیشن در لیست ده فیلم پرفروش سال 2013

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 47 = 53

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.