جشنواره پویانمایی

بازار پویانمایی عرصه رقابت سالم بین تولیدکنندگان

3.68Kviews
۰
(۰)

محمدرضا نجفی امامیبازار پویانمایی جشنواره دو سالانه باید به عرصه ای برای رقابت سالم بین شرکتهای تولید کننده انیمیشن کشور تبدیل شود .

محمدرضا نجفی امامی، کارگردان و سوپروایزر انیمیشن و سرپرست موسسه فرهنگی هنری سیما پردازان ستایش به خانه انیمیشن گفت : با هدف معرفی قدرت و تکنیک بالای انیمیشن سازی شرکت سیما پردازان ستایش در بازار پویانمایی هشتمین دوره جشنواره دو سالانه پویانمایی تهران حضور یافته ایم.

وی اظهار داشت : بسیار علاقه مند هستیم بتوانیم با حضور در این بازار، با سایر شرکتهای فعال در عرصه انیمیشن سازی رقابت سالم داشته باشیم.

وی گفت: به نظر می رسد سالی که گذشت سال خوبی برای صنعت انیمیشن کشور نبود ؛ به طوری که شرکت ما و بسیاری از شرکتهای دیگر نسبت به سالهای گذشته سفارشات تولید کمتری داشتیم.

نجفی امامی، خاطرنشان کرد : باید کسانی که راس صنعت انیمیشن کشور قرار می گیرند مدیرانی باشند که اطلاعات بسیاری در این زمینه داشته باشند.

وی یکی از دلایل ضعیف بودن آثار تولیدی انیمیشن در داخل کشور را انفرادی کار کردن افراد دانست و تصریح کرد: در صورتی که یک اثر با کار گروهی و مجموعه ای از افراد متبحر در رشته های مختلف انیمیشن سازی تولید شود، خواهید دید که معنای واقعی صنعت انیمیشن ایران چیست.

این کارگردان و سوپروایزور انیمیشن، تاکید کرد : همچنین کارگردانان این رشته باید به نرم افزارهای سه بعدی تسلط کامل داشته باشند و یا در غیر این صورت از دستیاران آگاه به این نرم افزارها در کنار خود استفاده کنند.

مطالعه کنید:  انیمیشن ‌های نامزد شایسته تقدیر جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

وی گفت : در حال حاضر بسیاری از کارگردانان انیمیشن کشور از نرم افزارهای ۳D برای ساخت و تولید انیمیشن و جلوه های ویژه آگاهی ندارند.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

58 + = 59

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.