اخبار

برادران وارنر هم «کتاب جنگل» را باز می‌کند

3.33Kviews
۰
(۰)

نسخه زنده «کتاب جنگل» کمپانی برادران وارنر را استیو کلاوز کارگردانی می‌کند. کتاب جنگلفیلم‌نامه فیلم را نیز خود او خواهد نوشت.

مسئولان این کمپانی در رابطه با این پروژه اطلاعات زیادی در اختیار رسانه‌های گروهی نگذاشته‌اند و زمان شروع کار فیلم‌برداری و بازیگران آن هنوز تعیین و اعلام نشده است.

خبر تولید نسخه زنده‌ای از «کتاب جنگل» توسط کمپانی برادران وانر در حالی اعلام می‌شود که هفته قبل کمپانی والت دیزنی گفت در تدارک تولید نسخه تازه‌‌ای از قصه کتاب کیپلینگ است. این کتاب در سال ۱۹۹۷ هم دستمایه تولید یک فیلم انیمیشنی توسط کمپانی والت دیزنی شد.

جاستین مارکز برای کار نگارش فیلم‌نامه نسخه زنده و احیا شده جدید «کتاب جنگل» کمپانی والت دیزنی دعوت به همکاری شده است. او از هفته آینده کار خود را شروع می‌کند.

کتاب پر خواننده کیپلینگ در سال ۱۸۹۴ منتشر شد و موگلی کاراکتر اصلی آن بود. وی پسر بچه‌ای بود که والدین خود را از دست داده و توسط حیوانات جنگل بزرگ شده بود.

این پسر بچه با رمز و رموز زندگی در جنگل آشنا بود و تعدادی از حیوانات جنگل از دوستان نزدیک و صمیمی وی بودند. او در داخل جنگل با یک سری ماجراجویی با نمک و هیجان انگیز روبرو می‌شود.

قبل از کمپانی والت دیزنی که در سال ۱۹۶۷ انیمیشن معروف خود را بر اساس این قصه تهیه و تولید کرد، «کتاب جنگل» چند بار به صورت فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیون تولید شد. اما انیمیشن کلاسیک این کمپانی تا به امروز مشهورترین و موفق‌ترین فیلمی است که با نگاهی به قصه کتاب کیپلینگ ساخته شده است.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه Smash and Grab

خود کمپانی والت دیزنی هم یک بار در سال ۱۹۹۴ یک نسخه زنده از این قصه را تهیه کرد که استفن سامرز کارگردان آن بود و نقش اصلی فیلم را جیسن اسکات بازی کرد. اما این فیلم شکست سخت تجاری خورد.

قرار است کار نگارش فیلم‌نامه نسخه زنده و احیا شده «کتاب جنگل» توسط جاستین مارکز تا سه ماه دیگر تمام شود. اما هنوز معلوم نیست این فیلم چه زمانی جلوی دوربین خواهد رفت.

گفته می‌شود کمپانی والت دیزنی این روزها به دنبال یک فیلم‌ساز سرشناس است تا وظیفه کارگردانی فیلم را به او بسپارد. برای نقش اصلی فیلم هم شنیده می‌شود یک بازیگر جوان و تازه کار در نقش موگلی بازی خواهد کرد. 

مشخص نیست کدام یک از دو کمپانی برادران وارنر و والت دیزنی «کتاب جنگل» خود را زودتر جلوی دوربین خواهند برد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 46 = 54

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.