اخبارجشنواره پویانمایی

برنامه روز دوم هشتمین جشنواره پویانمایی تهران

2.99Kviews
۰
(۰)

جشنواره انیمیشن

کلید هشتمین جشنواره پویانمایی تهران از روز ۱۳ اسفند ماه سال جاری با نمایش فیم ها در بخش های مختلف زده شد. ادامه فیم ها در روز دوم جشنواره در سینماهای کانون، فلسطین و سالن شهید بهنام به نمایش در می آیند.

به گزارش خانه انیمیشن، در بخش مسابقه ایران ۳ در ساعت ۹ صبح : فیلم های “اینسان”، “زمین ۲″، “کودکان دشت”، “نورآشام”، ” چرا این تلفن زنگ نمی زند”، “قصه های جورواجورکدو قلقله زن”، “خیلی مجازی، خیلی مقوایی”، “کتاب قصه”، “زنی زیریخ ها آواز می خواند”، “لنج های چابهار”، ” داستان زندگی مداد قرمز”، لبخندهای خاکی” و “خانم گل میخکی” به نمایش در می آید.

همچنین ساعت ۱۱ صبح فیلم های “کتابهای پرنده، بی نظیر آقای موریس لسمور” از آمریکا ، “پرنده کوچک و برگ” از سوئیس، “میکده” از بریتانیا، ” گردهمایی بامدادی” از فرانسه، “چای و نان های پنجره ای” از فرانسه،” بخش زایمان” از ایران، ” طعمه” از کرواسی، ” تشنه” از کره جنوبی، ” چه اتفاقی رخ می دهد وقتی بچه ها سوپ نمی خورند” از لهستان،” تکامل” از ایران، “زیپ زیپ” از فرانسه، “دکمه” از لیتوانی، “راز آن درخت” از ایران و “تور گروه کر” از لاتویا در بخش مسابقه بین الملل ۴  به نمایش در خواهند آمد.

در بخش مسابقه دینی ایران ساعت ۱۴ فیلم همای “یادگار بهمشت”، “انزوا”، ” یک قطعه آسمان”، ” رمضان مبارک”، ” آزادگی”، ” وقت دیدار”، ” بابا حیدر”، ” تارا” و “تولد آفتاب” به نمایش گذاشته خواهد شد.

مطالعه کنید:  تمدید مهلت شرکت انیمیشن‌ ها در جشنواره هنر مقاومت

در بخش فیلم سینمایی ایران ۱ ، فیلم “تهران ۱۵۰۰” به کارگردانی بهرام عظیمی ساعت ۱۶ اکران خواهد شد.

همچنین در بخش مسابقه بین الملل ۵ ساعت ۱۸ فیلم همای “نگارخانه” از لهستان، ” از طریق کوریل ۸ ” از فرانسه، “کی آنجاست” از اسلواکی، ” حکایت کلاه غیبی” از ایران،” خرگوش بزرگ” از فرانسه، “یونالوره :لحظه به لحظه” از ژاپن، ” سیلاب”  از ایتالیا، “وحشی” از آمریکا، “دیو و کیک” از کره، “المپیک ۲۰۱۲” از ایران، “بلبل ها در دسامبر” از کانادا، ” شاعران ولز” از مجارستان، “آسیاب پرنده از استونی و “اشک پنهان” از آمریکا اکران خواهند شد.

در بخش نمایش ویژه ۲ ساعت ۲۰ فیلم های “زینگ” از آلمان، “یک گردش صبحگاهی” از بریتانیا، “پدر” محصول مشترک آلمان، بلغارستان و کرواسی، “سیلاب” از ایتالیا، “چکیده” از فرانسه، “آه گوسفند” از آلمان، “یک دل نه صد دل عاشق شدن” از بریتانیا، ” وحشی” از آمریکا، ” نگارخانه” از لهستان، ” آه ویلی” محصول مشترک بلژیک، فرانسه و هلند، ” کتابهای بی نظیر آقای موریس لسمور” از آمریکا،و فیلم بلند سینمایی بین الملل ۲ “ای کریشنا” محصول کشور هند ساعت ۲۲ روی پرده می روند.

هشتمین دوره جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از ۱۳ تا ۱۷ اسفندماه سال ۹۱ در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار می شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  فیزیک در انیمیشن

1 Comment

  1. سلام
    چرا در مسیر پیشرفته کردن سطح سینمایی / پویانمایی کشور حرکت نمیشه ؟ !
    نمایش اینگونه آثار ( و یا جشنواره های دیگر ) تنها در تهران ؟ !
    دیگر شهر ها چی ؟

Leave a Response

6 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.