اخبار

«تد ۲» بهار سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد

3.39Kviews
۰
(۰)

ست مک فارلین نویسنده و کارگردان «تد ۲» اعلام کرده است که این فیلم بهار سال ۲۰۱۵ به نمایش عمومی در می‌آید.

این فیلم‌ساز که قسمت اول «تد» را در آخرین روزهای فصل تابستان سال گذشته میلادی اکران عمومی کرد، می‌گوید علاقه‌ای به نمایش عمومی قسمت دوم آن در فصل تابستان ندارد.

به گفته مک فارلین: «نمی‌خواهم این فیلم با کارهای بزرگ و پر سر و صدای فصل تابستان رقابت کند و ترجیح می‌دهم در فصل آرام‌تری به روی پرده سینماها برود

این کمدین و مجری سرشناس تلویزیونی عقیده دارد درست و عاقلانه نیست فیلم کم خرج او با کارهای پر خرج و پر سر و صدایی مثل قسمت‌های جدید مجموعه فیلم های «جنگ‌های ستاره‌ای»، «پارک ژوراسیک» و« آونجرز/ انتقام گیران» رقابت کند.

کمپانی یونیورسال تهیه کننده «تد»سپتامبر سال گذشته و چند هفته پس از فروش بالای این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی، خبر تولید قسمت دوم آن را اعلام کرد.

اما پس از آن خبر رسانی تازه‌ای درباره فیلم صورت نگرفت و رسانه‌های گروهی در تلاش بودند تا اخبار تازه‌ای درباره آن به دست بیاورند.

ست مک فارلین در کنار کارگردانی قسمت دوم «تد»، یک بار دیگر صدای خود را به کاراکتر خرس عروسکی قصه آن که تد نام دارد، قرض خواهد داد.

مارک والبرگ هم نقش اصلی« تد ۲»را بازی می‌کند. او در قسمت اول فیلم، مردی ۴۰ ساله بود که متوجه می‌شود خرس اسباب‌بازی دوران کودکی‌اش می‌تواند حرف بزند.

فیلم‌نامه نسخه اصلی فیلم را مک فارلین با همکاری آلک سولکین و ولسلی وایلد نوشت. اما هنوز معلوم نیست این دو فیلم‌نامه نویس در کار نگارش فیلم‌نامه دومین قسمت آن هم با مک فارلین همکاری می‌کنند یا خیر.

مطالعه کنید:  افسون پرواز

به همین ترتیب در حالی که فیلم‌نامه «تد ۲»و خط اصلی قصه آن مشخص نیست، زمان شروع کار فیلم‌برداری آن هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، نسخه اصلی فیلم موفق به فروشی نزدیک ۴۰۰ میلیون دلاری در کشورهای مختلف جهان شد. سهم سینماهای آمریکا از این رقم فروش، ۲۱۸ میلیون دلار بود.

ست مک فارلین در حال حاضر مشغول کارگردانی کمدی وسترن و اکشن «یک میلیون راه برای مردن در غرب» است. این فیلم برای نمایش عمومی در سی‌ام ماه مه سال ۲۰۱۴ آماده می‌شود.

وی پیش‌بینی می‌کند کلید فیلم‌برداری «تد ۲»برای تابستان سال آینده میلادی و پس از اکران عمومی کمدی وسترن تازه‌اش زده شود.

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

4 + 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.