اخبارکلیپ

تماشا کنید: مینیون ها از روی کاغذ تا صفحه نمایش

3.34Kviews
۵
(۱)

به مناسبت منتشر شدن دی وی دی و بلو-ری مینیون ها، یونیورسال در کلیپی که منتشر کرد نشان داد مینیون ها در پروسه تولید از کانسپت اولیه طی تا اینکه به یک انیمیشن شوند چه تغییراتی کرده اند.


داستان انیمیشن پیش درآمد فیلم من نفرت‌انگیز است. در ابتدا مینیون‌ها موجودات تک سلولی بودند، در طول سال‌ها و قرن‌ها تکامل پیدا کردند و در تمام این مدت هدفشان این بوده است تا به خدمت نفرت انیگزترین استادان دربیایند. مینیون‌ها که به طور مداوم در نگه داشتن استادان خود از تی رکس گرفته تا ناپلئون ناموفق هستند، خود را بدون استاد می‌بینند که این باعث افسردگی شدید آنان می‌شود.

اما یک مینیون با نام کوین نقشه‌ای در سر دارد، او به همراه دوستانش استوارت و باب سفری طولانی را آغاز می‌کند تا استادی شیطانی را برای خدمت کردن به او بیابند.

این سه نفر در سفری هیجان انگیز قرار می‌گیرند که در نهایت آنها را به سوی استاد بعدی خود یعنی اسکرلت اورکیل (برنده اسکار ساندرا بولاک) هدایت می شوند، اورکیل اولین تبهکار زنی است که به این درجه رسیده. آنها از قطب جنوب تا نیویورک ۱۹۶۰ سفر می‌کنند، که سفرشان در نهایت به لندن ختم می‌شود، جایی که آنها باید با بزرگترین چالش خود روبرو شوند: نجات دادن گونهٔ مینیون‌ها از نابودی.

صداپیشگان این اثر عبارتند از:

Sandra Bullock در نقش اسکارلت اورکیل

 Jon Hammدر نقش هرب اورکیل، شوهر اسکارلت و مخترع

Pierre Coffin در نقش استوارت، کوین و باب

مطالعه کنید:  استقبال گرم تماشاگران «ناسور» در زمستانی سرد

Michael Keaton ، Allison Janney  ، Steve Coogan ، Geoffrey Rush

Pierre Coffin و Kyle Balda کارگردانان – Chris Meledandri به همراه Janet Healy تهیه کنندگی این انیمیشن را بر عهده داشتند. تهیه کنندگی این مجموعه بر عهده Illumination Entertainment و یونیورسال استودیوز توزیع کننده آن بود و این انیمیشن در تاریخ ۱۰ژوئیه ۲۰۱۵منتشر شد.

 

منبع: AWN

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

51 + = 57

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.