اخبار

«دانشگاه هیولاها» ۲۵۰ میلیون دلار قیمت گذاری شد

3.69Kviews
۰
(۰)

این موفقیت بالا که در مدت زمان کوتاهی نصیب این انیمیشن کامپیوتری خانوادگی شده دانشگاه هیولاهااست تعجب اهل فن را برانگیخته است.

موفقیت ۲۵۰ میلیون دلاری «دانشگاه هیولاها» در شرایطی نصیب آن می‌شود که این فیلم در ۱۲ روز اول نمایش خود فروشی ۲۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرد.

موفقیت بالای «دانشگاه هیولاها»با موفقیت خوب مالی «من نفرت انگیز ۲»همراه شده است. این انیمیشن رقیب طی ۲ هفته نمایش عمومی در آمریکای شمالی ۲۲۸ میلیون دلار فروش کرده است.

این هفته هم کمپانی دریم ورکز انیمیشن پر سر و صدای خود «توربو» را به روی پرده سینماهای آمریکا و کانادا می‌فرستد. گفته می‌شود این فیلم هم فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای این منطقه خواهد کرد.

اهل فن کسب  موفقیت بالای مالی برای «دانشگاه هیولاها» در چنین مدت کوتاهی را یک موفقیت خوب برای شرکت کامپیوتری پیکسار و کمپانی والت دیزنی ارزیابی می‌کند.

دانشگاه هیولاها

از ابتدای فصل تابستان تا به حال، فقط «مرد آهنی۳» توانسته طی مدت کوتاهی (۲ هفته) به فروش بالای ۲۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای «دانشگاه هیولاها» پیش‌بینی یک فروش کلی ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون دلاری را در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی می کنند.

این کمدی خانوادگی اکشن و ماجراجویانه در سه روز اول نمایش خود ۸۲ میلیون دلار فروش کرد و طی ۱۰ روز اول نمایش فروش کلان ۲۰۰میلیون دلاری را تجربه کرد.

این فیلم قسمت دوم «شرکت هیولاها» است که در سال ۲۰۰۱ به نمایش عمومی در آمد و حدود ۲۹۰ میلیون دلار در آمریکا و کانادا فروش کرد.

مطالعه کنید:  سرعت انیمیت کردن شما باید به چه اندازه باشد؟

تهیه‌کنندگان فیلم طی این سال‌ها به دنبال تولید قسمت دوم آن بودند و در جست و جوی یک فیلم‌نامه قوی و مناسب برای ماجراجویی‌های دو کاراکتر اصلی آن بودند.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، «دانشگاه هیولاها» را دن اسکانلون کارگردانی کرده و بیلی کریستال و جان گودمن صدا پیشه‌های اصلی آن هستند.

دانشگاه هیولاها

این دو به جای دو هیولای ترسناک قصه فیلم به نام سالی و مایک صحبت می‌کنند که در قسمت اول فیلم، در شرکت هیولاها کار می‌کردند.

قصه قسمت دوم پیش در آمدی بر قصه نسخه اصلی است و ماجراهای آن در دورانی قبل از شروع قصه قسمت اول اتفاق می‌افتد.

به این ترتیب قصه قسمت دوم به شرح ماجراجویی‌های سالی و مایک در دورانی می پردازد که در دانشگاه هیولاها ثبت‌نام می‌کنند تا رسم در سوم ترساندن بچه‌های کوچک را یاد بگیرند.

این دو کاراکتر پس از ورود به دانشگاه هیولاها با یکدیگر آشنا و دوست می‌شوند. اما این دوستی پس از یک رشته ماجراجویی‌های خنده‌دار و کمدی شکل می‌گیرد.

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

31 + = 39

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.