اخبار

دریم ورکز بهترین استودیو برای کار کردن

3.93Kviews
۱
(۱)

دریم ورکز انیمیشن

دریم ورکز انیمیشن امسال از طرف اعضای اسکار مورد کم مهری قرار گرفت اما مدیر استودیو جفری کاتزنبرگ میتواند به خود ببالد که دریم ورکز تنها استودیوی هالیوودی شده که از طرف مجله ی فورچون جزء بهترین جاها برای کار انتخاب شده است.

این استودیو که در گلندیل کالیفرنیا واقع شده ۲۳۵۰ کارمند دارد و دوازدهمین جای مناسب برای کار کردن انتخاب شده است. در پنج سال اخیر استودیو همواره در این لیست جای داشته و از مکان چهل و هفتم در سال ۲۰۰۹ تا بالاترین مکانش یعنی جایگاه ششم در سال ۲۰۱۰ را به خود دیده است. سال گذشته هم مکان استودیو چهاردهم بود. گوگل بازهم جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

این فهرست که با همکاری موسسه ی “جاهای خوب برای کار کردن” منتشر میشود علاوه بر سوال از کارمندان به قابلیتهای پیشرفت افراد در شرکتها و فاکتورهای دیگر هم نظر دارد.

استودیو دریم ورکز

دن ستروایت مدیر نیروی انسانی دریم ورکز میگوید: “بسیار خرسندیم که برای پنجمین سال پی در پی در میان ۱۰۰ شرکت مناسب کار مجله ی فورچون هستیم. ما این موضوع را اعتباری برای نظرمان میدانیم که استودیوی ما همواره استعدادهای زیادی را از سراسر دنیا جذب خود میکند و ما را بهترین کارفرما در لس آنجلس، کالیفرنیا و نهایتاً آمریکا میکند.”

دریم ورکز فضای کاری منحصر بفردی در جوی دانشگاهی و هنرمند پسند با حضور هنرمندانی از ۴۰ کشور مختلف فراهم کرده است. از جمله مزایای کار در استودیو دسترسی داشتن به پزشک تمام وقت، کلاسهای یوگا، هنر و مجسمه سازی، تماشای فیلم، غذای رایگان برای تمام کارکنان، اتاقهای بازی و محیطی شبیه محوطه ی کالجها همراه با آبشارها و حوضهای پر از ماهی میباشد.

مطالعه کنید:  تیزر جدیدی از انیمیشن « بچه رئیس» منتشر شد

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

Leave a Response

22 + = 28

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.