اخبار

دیزنی، پارک آواتار می‌سازد

2.27Kviews
۵
(۱)

طرفداران فیلم «آواتار» ساخته جیمز کامرون حتماً می‌دانند یکی از جذابیت‌های اصلی این فیلم مناظر و چشم اندازهایی است که از سیاره پاندورا ارائه می‌دهد و مخاطب را محسور خود می‌سازد. این زیبایی کمپانی دیزنی را واداشته است تا به صراحت ساخت پارکی با الهام از تصاویر این فیلم بیفتد. این پارک بخشی از دنیای دیزنی ‌لند خواهد بود.
کلر ساخت جنگل وارونه این فیلم اکنون مدتی است که آغاز شده است. سازندگان این پارک در جال مذاکره با جیمز کامرون و جان لاندائو طراح کارهای دیجیتالی جیمز کامرون هستند تا بتوانند جنگل معروف این فیلم را با تمام جزییات آن روی زمین بنا سازند.
جیمز کامرون در واکنش به ساخته شدن این پارک گفته است: به عقیده من آنچه که مردم در آواتار دوست داشتند، این بود که به آنها اجازه می‌داد احساس کنند خود در سیاره پاندورا هستند. حالا باید از دیزنی تشکر کرد که این امکان را برای مخاطبان فراهم ساخته تا به طور واقعی این سیاره را احساس کنند.
اولین بار سال ۲۰۱۳ بود که جیمز کامرون وعده داد بناهای مربوط به آواتار را در اندازه‌های بزرگ و واقعی آن طوری که در فیلم نشان داده می‌شود، بسازد. اما قول او تا این زمان مسکوت ماند تا اینکه کمپانی دیزنی برای ساخت پارک «آواتار» پیشقدم شد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  پایان خوب 350 میلیونی «من نفرت انگیز ۲»

Leave a Response

5 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.