اخبار

سوئیس یک انیمیشن را به اسکار فرستاد

1.99Kviews
۰
(۰)

سینمای سوئیس انیمیشن «زندگی من به عنوان یک کدو سبز» را به عنوان نماینده خود در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۱۷ انتخاب کرد.


 

ورایتی نوشت: «زندگی من به عنوان یک دو سبز» به اولین ساخته «کلود باراس» که امسال نماینده سینمای سوئیس در هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار خواهد بود، پیش از این نمایش موفقی در بخش دو هفته کارگردانان جشنواره فیلم کن داشته و همچنین جایزه کریستال بهترین انیمیشن و همچنین فیلم منتخب تماشاگران در چهلمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن «انسی» در کشور فرانسه را نیز کسب کرده است.

این انیمیشن که با فیلمنامه‌ای از «سلین شیاما» و بر اساس رمان «کدو سبز» ساخته شده درباره پسر یتیمی است که در تلاش است به زندگی در یک خانه گروهی و مشترک عادت کند.

سینمای سوئیس دو بار در سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۹۰ موفق به کسب عنوان بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار شده است.

در شاخه مهم بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی) جوایز سینمایی اسکار، آخرین فرصت برای ارائه آثار از سوی کشورهای مختلف و سینماگران تاریخ سوم اکتبر ۲۰۱۶ (۱۲ مهر) اعلام شده است.

فهرست اولیه ۹ فیلم خارجی در جوایز اسکار ۲۰۱۶ روز ۱۷ ژانویه اعلام می‌شود و پنج نامزد نهایی نیز روز ۲۴ ژانویه معرفی می‌شوند.

مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ (یکشنبه ۸ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است این رویداد سینمایی در بیش از ۲۲۵ کشور جهان به صورت زنده به روی آنتن برود.

مطالعه کنید:  اولین تصاویر از انیمیشن کوتاه «پایپر» منتشر شد

 

منبع: ایسنا

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 40 = 45

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.