اخبار

نجات زمین به دست موجود فضایی

4.62Kviews
۳
(۵)

انیمیشن «خانه» یکی از انیمیشن‌های مطرح سال ۲۰۱۵ است که در سراسر جهان با اقبال روبه رو شده است.

انیمیشن «خانه» محصولي سه بعدي از كمپاني دريم وركز است كه كمپاني فوكس قرن بيستم توزيع آن را برعهده دارد. اين انيميشن كامپيوتري با اقتباس از كتاب كودكان «معني واقعي اسميك‌دي» ساخته شده است. صداپيشگان اين فيلم ريحانا، جيم پارسونز، جنيفر لوپز و استيو مارتين هستند.

تيم جانسون كارگرداني فيلم را برعهده داشته و كريس جنكينز و سوزان بورگاي تهيه كنندگان آن هستند.

اين فيلم انیمیشن که از شش هفته پیش در آمریکا اکران و در بدو اکران وارد فهرست پرفروش ها شده، تا کنون نزدیک به ۱۶۰ میلیون دلار تنها در آمریکا فروش کرده است.

این انیمیشن که با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری ساخته شده و اکنون در اولین هفته اکرانش در چین وارد فهرست پرفروش‌ها هم شده، داستان «بوو» (Boov) را روایت می‌کند. این موجود بامزه در حالي كه از دست دشمنانش فرار مي‌كند به سياره ما زمين مي رسد و آن را مناسب مي‌بيند تا عنوان «خانه» را به آن خطاب کند. اما این ماجرا درست زمانی اتفاق افتاده که ساکنان زمین به سرعت در حال انتقال به مکانی دیگر هستند. به همین دلیل «بوو» تصیم می‌گیرد تا با کمک کاپیتان اسمیک‌دی به زمین سروسامان بدهد. او روي زمين با «اوه» آشنا مي‌شود که نقش او را جیم پارسونز ایفا می‌کند. او کسی است که دختری به نام «تیپ» را دستگیر کرده است. خطر روابط بین کهکشانی همه را تهدید می کند و …  

مطالعه کنید:  انتشار رندرمن 21

منبع:مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۵

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 19 = 21

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.