اخبار

وین دیزل در نقش هیولای گیاهی ظاهر می‌شود

3.79Kviews
۰
(۰)

وین دیزل در صفحه فیس بوکش نزدیک به ۴۵ میلیون طرفدار دارد و بدش هم نمی‌آید خبرهای جدید را با آن ها در میان بگذارد. چند ماه پیش او اعلام کرده بود که درباره پروژه‌ای مخفی با کمپانی مارول وارد مذاکره شده است، و اکنون کاملا غیرمستقیم به نقش جدیدش اشاره کرده است. او موقتا عکس پروفایل فیس بوکش را به یک مرد چوبی انت مانند (درخت سخنگوی ارباب حلقه‌ها) تغییر داد که به این موضوع اشاره دارد که او ممکن است در نقش یکی از «گروت» ها(شخصیت داستانی کتاب مصور) «محافظان کهکشان» ظاهر شود.

گروت که به احتمال زیاد آخرین موجود نسل خود است، یک هیولای گیاهی زمینی است که می تواند خود را از بخش ترکه‌های کوچکش بازسازی کند. در کتاب های کمیک مارول او با هالک و تانوس مبارزه کرده و با راکت راکون نیز نزدیک است. تنها جمله ای که او تا کنون در این کتاب‌ها بیان کرده این است که گفته «من گروت هستم»، با این حال شخصیت هالک هم تا به حال فقط دو جمله صحبت کرده اما مشکلی برای طرفدارانش پیش نیامده است.

هنوز البته چیزی رسما اعلام نشده و باید منتظر تایید صداپیشه گروت یعنی راکت راکون و تانوس که نقش شخصیت منفی داستان را بیان می کند، ماند. اما اگر این پروژه واقعا به دیزل برسد اولین تلاشش در یک پروژه انیمیشن نخواهد بود، او در سال ۱۹۹۹ در فیلم «غول آهنی» برد برد نیز بازی کرده بود.

جیمز گان کارگردان «محافظان کهکشان» است و بقیه بازیگرانش شامل کریس پرت، مایکل روکر، کارن جیلان، زویی سالدانا، بنیسیو دل تورو، گلن کلوس، لی پیس، دیو باتیستا و اوفیلیا لاویباند می شوند. فیلمبرداری فیلم آغاز شده و تابستان سال بعد نیز اکران می‌شود.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه و فوق العاده جذاب Bilby

مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.