اخبار

«پرنده های آزاد» تاریخ حیوانات را تغییر می دهند

3.85Kviews
۵
(۱)

انیمیشن کامپیوتری «پرنده‌های آزاد»برای اول نوامبر سال جاری میلادی به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود و برای آن پیش‌بینی فروش بالایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، از آنجا که قصه این کمدی اکشن ماجراجویانه بحث برانگیز است، پیش‌بینی جنجال زیادی در زمان اکران عمومی آن می‌شود.

قصه این فیلم درباره دو بوقلمون است که با وجود اختلافات زیادی که با هم دارند، مجبور می‌شوند این اختلافات را کنار گذاشته و با ماشین زمان به عقب برگردند.

هدف آنها از این سفر تاریخی به گذشته‌های دور برای این است که به آن مقطع از تاریخ برسند که در آن، کشتن و کباب کردن بوقلمون‌ها برای جشن‌ سال نو مد شد.

این دو بوقلمون در طول سفر خود با حوادث و ماجراجویی‌های بانمک و خنده‌داری روبرو می‌شوند و یک سری دوست جدید پیدا می‌کنند.

وودی هارلسون و اوئن ویلسن صداهای خود را به دو کاراکتر اصلی قصه جیک و ریگی قرض داده‌اند. امی پوهلر و کیت دیوید هم به عنوان صدا پیشه با این انیمیشن همکاری کرده‌اند.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، شرکت مستقل فیلم‌سازی رلتیولی مدیا امر تولید «پرنده‌های آزاد» را به عهده داشته است. این فیلم با هزینه تولید ۶۰ میلیون دلاری تهیه شده است.

جیمی هیوارد کارگردان فیلم قبل از این سالها با واحد انیمیشن کمپانی والت دیزنی همکاری داشته و در تولید کارهایی مثل «پیدا کردن نیمو» و «داستان اسباب‌بازی» 2 و ۳ مشارکت داشته است.

وی به عنوان کارگردان در سال ۲۰۰۸ انیمیشن کامپیوتری «هورتن صدای هو را می‌شنو»د را براساس قصه کلاسیک و پرخواننده دکتر سیوس برای کمپانی فوکس قرن بیستم کارگردانی کرد.

مطالعه کنید:  تریلر جدیدی از انیمیشن « بیسکوییت باغ وحشی» منتشر شد

این فیلم در زمان نمایش عمومی خود در سینماهای آمریکای شمالی، حدود ۱۵۳ میلیون دلار فروش کرد و زمینه را برای تداوم فعالیت‌های فیلم‌سازی هیوارد فراهم کرد.

این انیماتور در سال ۲۰۱۰ دومین فیلم‌سینمایی خود «جونا هکس» را جلوی دوربین برد که بر خلاف اولین ساخته‌اش، یک فیلم زنده واکشن بود.

فیلم با بازی جاش برولین و میگن فاکس در جدول گیشه نمایش سینماها شکست تجاری خورد. با آن که ۴۷ میلیون دلار صرف تولید این اکشن دلهره‌آور ماجراجویانه شده بود، فقط ۱۰ میلیون دلار در آمریکا و کانادا فروش کرد.

همین مسئله باعث شد تا رسانه‌های گروهی و منتقدان بگویند جیمی هیوارد بهتر است در رشته سینمایی انیمیشن به کار فیلم‌سازی خود ادامه دهد.این فیلم ساز با ساخت «پرنده های آزاد» نشان داد که پیام منتقدان را دریافت کرده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 26 = 34

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.