اخبار

پرواز «ریو ۲» برفراز گیشه سینماهای جهان

4.27Kviews
۰
(۰)

rio 2

قسمت دوم انیمیشن «ریو» با شکست دادن «کاپیتان آمریکا ۲» در صدر جدول هفتگی پرفروش‌ترین های سینماهای جهان نشست.

به گزارش ایسنا، انیمیشن «ریو ۲» توانست در رقابتی نزدیک با فیلم «کاپیتان آمریکا ۲» با رقم زدن فروش ۶۲٫۳ میلیون دلاری از بیش از ۱۹ هزار سالن سینمای ۶۲ کشور جهان عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینماهای جهان را از آن کند.

انیمیشن «ریو ۲» در اولین هفته نمایش خود در سینماهای چین با فروش ۱۲٫۱ میلیون دلار در مکان دوم پرفروش‌ها قرار گرفت تا نسبت به فروش آغازین قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۱ شاهد رشد ۱۵۰ درصدی باشد.

به گزارش اسکرین دیلی، همچنین این انیمیشن توانست با فروش هشت میلیون دلاری در سینماهای مکزیک نیز افزایش ۹۰ درصدی نسبت به قسمت اول این انیمیشن رقم بزند و پس از «عصر یخی ۳» و «عصر یخی ۴»‌، پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما مکزیک نام بگیرد.

«ریو ۲» در هفته‌ای که گذشت موفق به فروش ۴٫۶ میلیون دلاری در فرانسه در هفته آغازین نمایش و همچنین فروش ۲٫۹ میلیون دلاری در سینماهای انگلیس شد تا میزان فروش این انیمیشن در دومین هفته نمایش در این کشور به ۱۱٫۵ میلیون دلار اتقاء یابد.

همچنین انیمیشن جدید محصول فاکس در سومین هفته نمایش خود در سینماهای برزیل نیز توانست مجموع فروش خود را به ۱۸٫۹ میلیون دلار برساند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2» ساخته شد

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.