اخبار

پیکسار سراغ «جک و لوبیای سحرآمیز» رفت

2.24Kviews
۵
(۱)

پس از انیمیشن موفقیت آمیز «درون بیرون» و تمرکز بر موجودات ریز درون مغز یک دختربچه، حالا کمپانی پیکسار قصد دارد به دنیای غول‌ها برود.


مِگ لوفاو از نویسندگان انیمیشن برنده اسکار «درون بیرون» برای کارگردانی انیمیشن جدید کمپانی دیزنی و پیکسار انتخاب شد.

در حالی که جهان انیمیشن در چند سال اخیر به فضایی رقابتی و هیجان انگیزتر بدل شده ‌و در حالی که پیکسار به دلایل مختلف بهترین انیمیشن‌ها را تولید کرده و استودیو انیمیشن دیزنی اخیرا شماری از موفق‌ترین محصولات را از جمله «قهرمان بزرگ ۶»، «یخ زده» و انیمیشن تحسین برانگیز «زوتوپیا» را تولید کرده و نوامبر هم قرار است «موآنا» راهی پرده‌های نقره‌ای شود، اکنون اعلام شده نیتن گرنو سازنده انیمیشن «کمند گیسو» در همکاری با لوفاو، این پروژه جدید را کارگردانی می‌کند.

این انیمیشن که با عنوان «غول پیکر» ساخته خواهد شد اقتباسی جدید از داستان «جک و لوبیای سحرآمیز» است.

گرنو در این‌باره با تاکید بر این که همه تلاششان این است تا این انیمیشن به اندازه داستان اصلی تاثیرگذار باشد، گفت این نسخه حتما ترکیبی از طنز و احساسات عمیق خواهد بود.

گفته شده رابرت لوپز و کرستن اندرسن لوپز سرایندگان ترانه انیمیشن پرفروش «یخ‌زده» با این گروه همکاری می‌کنند.

«درون بیرون» که موفق به دریافت اسکار بهترین انیمیشن سال شد با موفقیت مالی زیادی هم روبه رو شد و با وجود این که درباره کار جدید پیکسار اطلاعات بیشتری در دست نیست اما می‌توان انتظار داست که با این گروه که دیزنی برای پیشبرد کار انتخاب کرده حاصل کار موفقیت‌آمیز باشد.

مطالعه کنید:  چطور یک پروژه انیمیشن را مدیریت کنیم

با وجود این که نام مگ لوفاو را پیش از این حتی احتمالا طرفداران پیکسار نیز نشنیده بودند، اما هم دیزنی و هم پیکسار با همین اطمینان آثارشان را تولید کرده‌اند. دیزنی بارها کارگردانی یک پروژه را به دو نفر ‌سپرده که پروژه‌هایی مانند «زوتوپیا» حاصل چنین همکاری‌هایی است.

گفته شده آنچه داستان جدید را کمی متفاوت می‌کند این است که جک با یک غولِ زن به نام اینما روبه رو می‌شود و کار نوشتن فیلمنامه نیز با همکاری لوفاو انجام شده است.

 

منبع: مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 8 = 12

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.