مقالات

چرا یک ویدئو انیمیشنی بهترین استراتژی برای محتوای شما است؟

2.13Kviews
۰
(۰)

چرا از ویدئو انیمیشنی استفاده کنیم؟

یک ویدئو انیمیشنی ابزاری است که به شما کمک می‌‌کند داستان خود را کامل‌تر بگویید. ۶۵% مردم یادگیرندگان بصری هستند و ۹۰% اطلاعاتی که به مغز منتقل می‌شود بصری است. جان مدینا، زیست‌شناس مولکولی می‌گوید بینایی حس غالب ما است و نیمی از منابع ما مغز ما را در بر می‌گیرد. اطلاعات بصری در ذهن ما ۶۰ هزار برابر سریع‌تر از متن پردازش می‌شود. به این دلایل  حرکت به سمت محتوای بصری اجتناب‌ناپذیر است. با این حجم از ویدئوهایی که قصد جذب مخاطب را دارند، ارتباط برقرار کردن و جذب مخاطب برای شرکت‌ها سخت است. ویدئویی که یک نفر در آن صحبت کند و توضیحات خسته‌کننده‌ای دهد، دیگر جذب‌کننده نیست. شما نیاز به وفاداری دارید و ویدئو انیمیشنی می‌تواند به شما کمک کند :

انیمیشن مخاطب را جذب می‌کند. 

مخاطبان محدوده جذب کوتاهی دارند و بیشتر زمان خود را به تماشای ویدئو یا خواندن مقاله می‌گذرانند.  انیمیشن احساسات بیننده را تحریک و تشدید می‌کند و جرقه دنبال کردن داستان را می‌زند. شاید امروزه انیمیشن کمتراز روش‌های دیگر به عنوان ابزار تبلیغاتی به کار رود، اما مردم بیشتر از روش‌های تبلیغاتی سنتی جذب آن می‌شوند. مثال جالب این موضوع google doodles  می‌باشد. انیمیشن‌های جذاب شما را وادار به کلیک کردن می‌کنند.

spring google doodle

انیمیشن عناوین پیچیده را ساده می‌کند

انیمیشن مفاهیمی را به شما نشان می‌دهد که متن یا ویدئو نمی‌توانند آن را ارائه دهند. فکر کنید : شما می‌توانید شخصیت‌هایی را بسازید که درباره هر آن‌چه شما می‌خواهید صحبت کند، پرواز کند و یا در زمان سفر کند. با کمک انیمیشن، شما می‌توانید مکانیزم‌ها و فرایندهای کاری را نشان دهید.

مطالعه کنید:  درس هایی از زوتوپیای دیزنی

انیمیشن خاطره‌ها را باز می‌گرداند

بیشتر ما کارتون‌‌ها را همراه با دوران خوب کودکی خود می‌دانیم. انیمیشن می‌تواند حس نوستالژیک قوی را در ما زنده کند. نوستالژی این قدرت را دارد تا تمام احساسات منفی را از شما دور کند. برای اطلاعات بیشتر درباره نوستالژی سایت slidedeck  را دنبال کنید.

انیمیشن سرگرم‌کننده است

مردم سرگرم شدن را دوست دارند. هر چه انیمیشن شما بیشتر سرگرم‌کننده باشد، در شبکه‌های اجتماعی بیشتر دیده می‌شود. یک ویدئو انیمیشنی ده امتیاز به فاکتورهای سرگرمی اضافه می‌‌کند.

انیمشن متناسب با هر موضوعی است

انیمیشن برای نیاز هر بازاری متناسب می‌باشد : ویدئوهای ارائه دهنده محصول، اینفوگرافیک‌ها و اطلاعیه‌ها.بازاریابان شرکت‌های برجسته این روندها را شناسایی می‌کنند. در واقع این موضوع نشان می‌دهد که چرا از ۵۰ ویدئو برترارائه دهنده که در Hub spot , video brewery و switch video جمع‌آوری شده‌اند، تنها ۷ مورد از آن‌ها انیمیشن نیستند.

ویدئو انیمیشنی

منبع: innohouse.ir

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.