مقالات

چشم اندازی به انیمیشن های ۲۰۲۰

11.9Kviews
۴
(۱۴۲)

در سال ۲۰۲۰ خودتان را برای نمایش‌های پر زرق‌ و‌ برق‌تری بر روی پرده‌ی سینما آماده کنید. در اینجا ۱۴ فیلمی که امسال مشتاق دیدنشان هستیم آمده است :

A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

در این ماجراجویی جالب ، حیوانات مزرعه‌ی محبوبِ استودیوی انیمیشن Aardman ، آدم فضایی‌هایی که در نزدیکی مزرعه‌ی “mossy bottom” سقوط کرده‌اند و قدرت‌های شگفت‌انگیزی دارند را کشف می‌کنند. نویسندگان این انیمیشن Jon Brown  و  Mark Burton هستند و توسط ویل بچر و ریچارد فلان کارگردانی شده است.

Aardman  ، Netflix  ، StudioCanal ، فوریه.

 

The Willoughbys

کریس پرن (کارگردان انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2) ، نویسندگی و کارگردانیِ این اثر دارای سبک و پویانمایی شده با گرافیک رایانه‌ای را برعهده دارد. این انیمیشن ، اقتباسی است از رمانی از Lois Lowry که داستان خانواده‌ای بسیار عجیب را روایت می‌کند که تصمیم گرفته‌اند والدین خود را به سفری خطرناک بفرستند. Maya Rudolph  و Ricky Gervais از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

Netflix /Bron Animation  ، بهار.

 

Onward (به پیش)

Onward به کارگردانی Dan Scanlon . داستان این انیمیشن پیکسار در دنیای جادوییِ اجنه و پریان ، غول‌ها ، پری دریایی ، سانتور‌ها، فان‌ها (رب‌النوع حیوانات) و کوتوله‌های Gnome و گابلین‌ها اتفاق می‌افتد. در مرکز داستان ، دو برادر جن هستند‌‌ که به سفری می‌روند تا بفهمند که آیا هنوز جادویی در دنیا وجود دارد که بتوانند پدرشان را از مرگ برگردانند یا نه.

Julia Louis-Dreyfus  و  Octavia Spencer از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

دیزنی-پیکسار ، ۶ مارس.

 

Trolls World Tour (تور جهانیِ ترول‌ها)

Poppy (با صدای آنا کندریک) و Branch (با صدای جاستین تیمبرلیک) متوجه می‌شوند که قبایل دیگری از ترول‌ها هم وجود دارند که به انواع دیگر موسیقی علاقه‌مندند (پاپ ، فانک ، کلاسیک ، کانتری و راک) ، در این هنگام Barb ، ملکه‌ی موسیقی هارد راک (با صدای ریچل بلوم) و پدرش پادشاه Thrash (با صدای آزی آزبورن) سعی می‌کنند که تمام موسیقی‌های دیگر را از بین ببرند. این انیمیشن به کارگردانی والت دوورن و همکارِ کارگردان ، دیوید اسمیت است و جیمز کوردن ، کلی کلارکسون ، سام راکول ، جیمی درنان و گوئن استفانی در آن حضور دارند.

مطالعه کنید:  کارگردانی انیمیشن: گفتگو با کارگردان انیمیشن مینیون ها

Universal / DreamWorks ، ۱۷ آوریل.

 

Scoob!

کهنه‌کارِ انیمیشن ، Tony Cervone ، کارگردانیِ این انیمیشن که بر اساس شخصیت محبوب “اسکوبی دو” از استودیوی انیمیشن Hanna-Barbera است را برعهده دارد و فرانک ولکر ، زاک افران ، جینا رودریگز ، ویل فورته ، آماندا سایفرد ، تریسی مورگان ، کن جیونگ ، کیرسی کلمونز ، مارک والبرگ و جیسون آیزکس در آن حضور دارند . گروه انیمیشن Reel FX / Warner ، ۱۵ مه.

 

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

تیم هیل کارگردانیِ این انیمیشن که با گرافیک رایانه‌ای ساخته شده و برگرفته از آثار کلاسیک فرانک کاپرا است را بر عهده دارد و تام کنی ، بیل فیجرباک ، راجر بومپاس ، کلنسی براون ، مستر لارنس ، جیل تالی ، کارولین لارنس ، Awkwafina ، رجی واتس و اسنوپ داگ! صداپیشگان آن هستند.

پارامونت / فیلم های نیکلودئون / تصویر میکروس ، ۲۲ مه.

 

Soul (روح)

این انیمیشن جدید پیکسار توسط Pete Docter  کارگردانی شده و داستانش درمورد یک معلم موسیقی دبیرستان است که به طور اتفاقی روحش از بدنش جدا شده و به مرکزی منتقل می‌شود که در آن ارواح قبل از اینکه به بدن کودکان تازه متولد شده فرستاده شوند ، رشد می‌کنند و احساسات و اشتیاق کسب می‌کنند . صداپیشگان این انیمیشن جیمی فاکس ، تینا فی ، Questlove ، فیلیشیا رشاد و داوید دیگز هستند .

دیزنی / پیکسار ، ۱۹ ژوئن.

 

Minions: The Rise of Gru (مینیون‌ها : ظهور گرو)

گفته می‌شود که در این انیمیشن ، با ریشه‌ و اصلِ مغز متفکرِ شیطانی ، Gru ، آشنا می‌شویم . Kyle Balda کارگردان و Brad Ableson همکار کارگردان این انیمیشن هستند. Universal /  Illumination،  ۳ جولای.

مطالعه کنید:  ایده ها از کجا می آیند؟

 

The Mitchells vs. The Machines (عنوان موقت)

Michael Rianda  و  Jeff Rowe ، کارگردان و نویسنده‌ی سریال Gravity Falls ، این انیمیشن هوشمندانه و بی‌نظیر را کارگردانی می‌کنند. داستان این فیلم درمورد یک خانواده‌ی بهم ریخته و دوست داشتنی است که به خاطر یک قیام شیطانیِ روباتی ، سفر جاده‌ایشان متوقف می‌شود.  کریس میلر و فیل لرد به همراه Kurt Albrecht ، تهیه‌کنندگان اجراییِ آن هستند.  Sony Pictures Animation ، ۱۸ سپتامبر .

 

Over the Moon (روی ماه)

این فیلم به عنوان اولین کارگردانی از استاد انیمیشن گلن کین ثبت شده است. این انیمیشن موزیکال که با گرافیک رایانه‌ای ساخته شده ، درمورد دختر جوانی است که برای یافتن الهه‌ی افسانه‌ای ماه  ، موشک می‌سازد.

Netflix/Pearl Studio/Sony Pictures Animation ،  پاییز.

 

Wolfwalkers

چهارمین انیمیشن ۲ بعدی از Cartoon Saloon ، به کارگردانیِTomm Moore  و  Ross Stewart، درمورد شکارچی کارآموز جوانی است که برای نابودیِ آخرین خانواده‌ی گرگ‌ها ، به همراه پدرش (با صدای شان بین) به ایرلند سفر می‌کند. Cartoon Saloon/Melusine/Apple، پاییز.

 

Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها)

۵۹ امین انیمیشن دیزنی درمورد جنگجوی شجاعی به نام رایا (با صدای Cassie Steele) است که به دنبال آخرین اژدهایی است که در جهان باقی مانده.  Awkwafina صداپیشه‌ی اژدهای آبی‌ای به نام Sisu است که می‌تواند به انسان تبدیل شود . این فیلم به کارگردانی Paul Briggs  و  Dean Wellinsبا فیلمنامه‌ی آدل لیم ساخته شده است.

دیزنی ، ۲۵ نوامبر.

 

The Croods 2 (غارنشینان) (هنر توسعه‌ی بصری از Arthur Fong)

 

خانواده‌ی ماقبل تاریخیِ محبوب DreamWork ، در دومین ماجراجوییِ سینماییِ خود ، توسط یک خانواده‌ی رقیب (خانواده‌ی Betterman) که ادعا می‌کنند تکامل یافته‌تر هستند به چالش کشیده می‌شوند. Joel Crawford کارگردان این فیلم است و صداپیشگان آن نیکلاس کیج ، رایان رینولدز ، اما استون ، کاترین کینر ، کلوریس لیچمن ، پیتر دینکلیج و لزلی من هستند. Universal/DreamWorks، ۲۳ دسامبر.

مطالعه کنید:  سومین تریلر رسمی من نفرت انگیز 3 منتشر شد

 

Wish Dragon (اژدهای آرزو)

این داستان پریانِ مدرن که به نویسندگی و کارگردانیِ Chris Applehans است ، درمورد چالش‌های اخلاقی‌ای است که از رویاروییِ یک پسر جوان با یک اژدها که می‌تواند تمام آرزوهایش را برآورده کند ، بوجود آمده. جکی چان که تهیه‌کننده‌ی این فیلم است ، صدا گذاریِ خدای پیپا (Pipa) را هم انجام می‌دهد. کنستانس وو ، جان چو ، ویل یون لی ، Jimmy Wong و بابی لی در این انیمیشن حضور دارند.

Sony Pictures Animation/Base FX/Flagship Entertainment Group،  تاریخ انتشار مشخص نیست.

منبع: animationmagazine

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴ / ۵٫ ۱۴۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 3 = 13

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.