اخبارانیمیشن ایران

کودکان و نوجوانان برای امام رضا(ع) فیلم پویانمایی می‌سازند

2.67Kviews
۰
(۰)

نخستین جشنواره ملی پویانمایی رضوی همزمان با دهه کرامت و با هدف اشاعه و ترویج نخستین جشنواره سراسری پویانمایی رضوی فرهنگ رضوی، فراهم کردن زمینه پرورش خلاقیت تصویری و تجسمی کودکان و نوجوانان و فراهم‌سازی بستری مناسب برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های علاقه‌مندان به حوزه سینما و هدایت هدفمند آنها برگزار می‌شود.

از موضوع‌های این جشنواره می‌توان به زندگی امام رضا (ع) از تولد تا شهادت، سیر تاریخی حرکت امام از مدینه تا مرو، ارتباط ایشان با فرزندشان امام جواد (ع)، برادر گرامی‌شان حضرت احمد بن ‌موسی شاهچراغ (ع)، خواهر ارجمند ایشان حضرت معصومه (س) و سایر یاران و اصحاب ایشان و… اشاره کرد.

بر اساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ است.

همچنین کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال می‌توانند به صورت گروهی در این جشنواره شرکت کنند.

در عین حال، هر شرکت ‌کننده فیلم‌های پویانمایی تهیه شده را فقط در قالب لوح فشرده و با فرمت AVI ارسال کرده و آثار ارسالی نباید در جشنواره‌ها یا مسابقه‌های دیگر شرکت داده شده باشد.

از برگزیدگان در آیین پایانی این جشنواره که در روز ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ برگزار می‌شود تقدیر خواهد شد.

زمان برپایی نمایشگاه و اکران آثار برگزیده نیز در روزهای ۲۰ تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ در سالن شهید دستغیب حرم مطهر احمد بن‌ موسی(ع) خواهد بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز مسئولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و ۱۶ عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.

فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانیwww.kanoonnews.ir منتشر شده است.

مطالعه کنید:  تیزر انیمیشن «بدنم را گم کردم» برنده اصلی جشنواره بین المللی انیمیشن انسی ۲۰۱۹

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

67 + = 77

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.