اخبار

«یخ‌زده» پرفروش‌ترین فیلم هفته شد

3.45Kviews
۰
(۰)

انیمیشن «یخ‌زده» تولید دیزنی در هفته دوم اکران «بازی‌های گرسنگی: آتش گرفتن» را کنار زد و پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی شد.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «یخ‌زده» از جمعه تا یکشنبه در ایالات متحده و کانادا ۳۱٫۶ میلیون دلار به دست آورد و با کنار زدن دومین فیلم مجموعه سینمایی «بازی‌های گرسنگی»، رده اول جدول فروش آخر هفته را به خود اختصاص داد.

انیمیشن سه‌بعدی «یخ‌زده» در سطح بین‌المللی هم موفق ظاهر شد و با ۳۰٫۶ میلیون دلار مجموع فروش جهانی خود را به ۱۹۰٫۲ میلیون دلار رساند.

این فیلم به کارگردانی کریس باک و جنیفر لی اقتباسی آزاد از قصه پریان «ملکه برفی» نوشته هانس کریستین آندرسن است. داستان درباره یک پرنسس بی‌باک (با صدای کریستن بل) است. او برای پیدا کردن خواهرش که قدرت‌های یخی او باعث یک زمستان ابدی شده راهی سفری حماسی می‌شود.

درآمد حاصل از فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی در مقایسه با پارسال این هفته ۲۲ درصد بیشتر بود. در کل هفته پس از تعطیلات روز شکرگزاری یکی از آرام‌ترین هفته‌ها به لحاظ استقبال سینماروهاست.

در همین حال، «بازی‌های گرسنگی: آتش گرفتن» در سطح جهانی همچنان پرقدرت است. این فیلم در سومین هفته اکران مجموع فروش جهانی خود را به ۶۷۳٫۴ میلیون دلار رساند. پارسال فیلم اول «بازی‌های گرسنگی» در پایان دوره اکران خود در دنیا ۶۹۱٫۲ میلیون دلار به دست آورد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  Infinity Blade: Origins

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

76 + = 81

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.