اخبار

آخرین اخبار از انیمیشن سینمایی “اسمرف”

3.82Kviews
۳٫۳
(۳)

کمپانی سونی پیکچرز بعد از موفقیت‌های دو فیلم سینمایی «اسمرف» با بازی نیل پاتریک هریس این بار قصد دارد یک انیمیشن بر اساس این کاراکترهای آبی محبوب بسازد.


کمپانی سونی پیکچرز بعد از موفقیت های دو فیلم سینمایی «اسمرف» با بازی نیل پاتریک هریس این بار قصد دارد یک انیمیشن بر اساس این کاراکترهای آبی محبوب بسازد.

این کمپانی رسما اعلام کرد دمی لواتو صداپیشه کاراکتر «اسمرفت» خواهد بود و رین ویلسون به جای «گارگامل» شرور صحبت خواهد کرد. همین طور مندی پاتینکین هم به جای «پاپا اسمرف» صحبت می کند. این خبر در حالی روز گذشته رسما منتشر شد، که دیروز «روز جهانی اسمرف» نام گذاری شده بود.

این انیمیشن که قرار است به صورت سه بعدی ساخته شود، توسط کلی آزبری کارگردانی می گردد. همین طور تهیه کننده آن جوردن کنر است. نام محصول جدید کمپانی سونی پیکچرز فعلا «اسمرفی شوید» است که در روز ۳۱ مارچ ۲۰۱۷ برای فصل تابستان راهی پرده های نقره ای سینماهای آمریکای شمالی خواهد شد.

نکته جالبی که خیلی از هواداران را از حالا به رقابت وا داشته این است که «اسمرفی شوید» درست زمانی اکران می شود که انیمیشن جدید دیزنی، «روحی در صدف» هم روی پرده می رود. انیمیشن جدید دیزنی بر اساس یک مانگای ژاپنی ساخته خواهد شد.

منبع:تسنیم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۳ / ۵٫ ۳

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  چگونه یک دمو ریل انیمیشن خوب بسازیم

Leave a Response

74 + = 80

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.