اخبار

آخرین اخبار از «داستان اسباب بازی ۴»

3.01Kviews
۰
(۰)

بعد از اعلام رسمی ساخت «داستان اسباب بازی ۴» خبر خاصی در مورد این پروژه شنیده نمی شد تا این که با خبر شدیم جان لستر در کارگردانی این فیلم تنها نخواهد بود.

 به گزارش تسنیم، پیش از این اعلام شده بود که جان لستر کارگردان و مدیر صاحب نام کمپانی پیکسار کارگردانی «داستان اسباب بازی ۴» را بر عهده خواهد داشت. لستر که تا کنون دو جایزه اسکار را برده است بیش از کارگردانی، به خاطر تهیه تعدادی از مهم ترین آثار انیمیشن تاریخ سینما شهرت دارد. اما او هم چنین فیلم هایی چون «زندگی یک حشره»، «داستان اسباب بازی ۱ و ۲»، «ماشین ها ۱ و ۲» و… را هم کارگردانی کرده. او حالا در «داستان اسباب بازی ۴» با جاش کولی همکاری خواهد کرد. کولی تا کنون فقط یک انیمیشن کوتاه را کارگردانی کرده و کارنامه وی اصلا با لستر قابل قیاس نیست اما جزو دپارتمان هنری «شگفت انگیزان»، «ماشین ها ۱ و ۲»، «رتاتویی» و «بالا» بوده است. او همین طور داستان اصلی «Inside Out»، انیمیشن امسال پیکسار را هم خلق کرده. چند سالی هست که مسئولان پیکسار یک استراتژی هوشمندانه را اتخاذ کرده اند و بر مبنای آن از کارگردانان تازه کار کنار غول های کمپانی استفاده می کنند تا نسل بعدی فیلمسازان خودشان را تربیت کنند.

گفتنی است «داستان اسباب بازی ۴» 16 ژوئن ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. داستان این انیمیشن قرار است تفاوت زیادی با سه گانه قبل از خودش داشته باشد و بیشتر محوری کمدی رمانتیک دارد.

مطالعه کنید:  کتاب های انیمیشن منتشر شده به زبان فارسی (قسمت ششم)

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.