اخبارانیمیشن ایران

«آکادمی دیوها» با تلفیق تکنیک انیمیشن و عروسکی ساخته می‌شود

2.92Kviews
۰
(۰)

سریال «آکادمی دیوها» به کارگردانی مشترک الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی آکادمی دیوهاباموضوع کمدی و تخیلی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

سریال «آکادمی دیو‌ها» که با تکنیک سینمای داستانی و تلفیق آن با سینمای انیمیشن و عروسکی ساخته می‌شود، مضمونی کمدی و تخیلی آماده می‌شود. این سریال روایتگر آخرین کلاسی است که دیوها برای ورود به اجتماع در آن دوره‌های بدجنسی را می‌گذرانند .

طرح این سریال که برای مخاطبان ۹ تا ۹۹ ساله ساخته می شود از الهام قره خانی است ، و تهیه‌کنندگی آن را حمید اعتباریان بر عهده دارد. کارگردانی این مجموعه بر عهده الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی است .

این سریال برای پخش و توزیع در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود و هم اکنون در مرحله طراحی فضاهای داستانی است.

اعتباریان تهیه فیلمهای چون ستاره‌ها، شام عروسی و سن پترزبورگ را بر عهده داشته و این اولین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است.از جمله فعالیتهای الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی نیز می توان به ساخت مستندهای شهرداد روحانی و علی حاتمی اشاره کرد.همچنین ساکن صحرای سکوت ساخته مشترک آنها در مورد خسرو شکیبایی نیز چندی پیش اکران شد.آنها همچنین سازنده اولین فیلم سینمایی رئال-انیمیشن سینمای ایران به نام بانویی از ماه هستند که تولید آن به دلیل مشکلات مالی در مرداد نود متوقف شد.

بنابراین گزارش، تولید این پروژه در موسسه فرهنگی و هنری سیران‌فیلم صورت می‌گیرد .

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

مطالعه کنید:  پشت صحنه سکانس اول استاپ موشن کفش زرد

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 14 = 19

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.