اخبارانیمیشن ایران

آیین اختتامیه جشنواره انیمیشن بسیج برگزار می‌شود

2.78Kviews
۰
(۰)

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره انیمیشن بسیج با حضور مسئولان سازمان صداوسیما، سازمان بسیج مستضعفین و شرکت کنندگان در این جشنواره، پنج شنبه ۱۱ مهر ماه در باغ موزه قصر تهران برگزار می‌شود.

علیرضا شیروی دبیر نخستین جشنواره انمیشین بسیج با اعلام این خبر گفت: نخستین جشنواره انیمیشن بسیج به همت بسیج صداوسیما و در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی سازمان بسیج مستضعفین به منظور شناسایی، معرفی و حمایت از هنرمندان و بسیجیان در بخش‌های مسابقه (بلند و نیمه بلند، کوتاه و فیلمسازان بسیجی) و جنبی (کارگاههای تخصصی و بزرگداشت ها) برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره از میان  242 اثر که در تمام سبک های انیمیشن از جمله دوبعدی، سه بعدی، کات اوت و… در موضوعات اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره که از سراسر کشور فرستاده شدند، ۷۴ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند  که  روز چهار شنبه ۱۰ مهرماه در سالن نمایش باغ موزه قصر اکران خواهند شد.

شیروی افزود: در نخستین جشنواره پویانمایی بسیج کشور آثار پویانمایی  ایرانی با موضوعاتی چون  تبیین امامت و ولایت فقیه، احکام و شعائر دینی (نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و…)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی اسلامی، پیشرفت و عدالت، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مقاومت، بیداری اسلامی و مقابله با تهدیدات نرم، فرهنگ بسیج و کارکردهای بسیج در عرصه و اقشار مختلف، راهیان نور و اردوهای جهادی  در بخش های مختلف به رقابت پرداختند.

مطالعه کنید:  ابرقهرمان «عنکبوتی» حریف پرندگان «ریو» نشد

دبیر نخستین جشنواره انمیشین بسیج در خصوص مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره انیمیشن بسیج  روز پنج شنبه ۱۱ مهرماه در باغ موزه قصر و با حضور مقامات لشگری و کشوری و هنرمندان پویانمایی و سینمایی کشور برگزار می شود.

وی در پایان گفت: در حاشیه مراسم اختتامیه این جشنواره کارگاه های آ موزشی با حضور کارشناسان و اساتید برجسته این حوزه در ۴ بخش تکنیک های فیلمنامه نویسی پیام محور (SBM)، طراحی سیستم های تولید انیمیشن، تولید انیمیشن دو بعدی در نرم افزار های سه بعدی و جلوه های ویژه دیجیتال در انیمیشن عروسکی برای علاقه مندان برگزار خواهد شد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

49 + = 59

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.