اخبارمقالات

اتوگرس برنامه ای برای ساخت چمن در وی ری با یک کلیک

7.07Kviews
۰
(۰)

کافیست آبجکت خود را انتخاب کنید، روی اتوگرس کلیک کنید و تمام ، چمنی طبیعی خواهید داشت که برای ۳ds Max در وی ری رندر خواهد شد.

اتوگرس

مدیریت حافظه ی چند پردازشی پیشرفته

اتوگرس از مدیریت حافظه ی پیشرفته ی Happy Digital استفاده می کند. بنابراین اتوگرس بدون توجه به مقدار چمن در صحنه تنها از مقدار حافظه ی ثابتی استفاده می کند چه چمن تنها در صد متر مربع کشیده شده باشد چه در تمام زمین بازی گلف. هیچ کرش و امثالهم را در سیستم نخواهید دید و بعلاوه این برنامه کاملاً چند پردازشی بوده و از تمام ظرفیت هسته های پردازشگرها استفاده میکند.

وی ری

چمن واقعی از پیش آماده

اتوگرس ۱۱ نوع چمن از پیش طراحی شده دارد که بیشتر چمنهای موجود را در بر میگیرد. نیازی به مدلسازی هیچ چمنی نخواهید داشت. دانشمندان Happy Digital عکسهای کالیبره شده ی زیادی را مورد ارزیابی قرار دادند تا مطمئن شوند چمن های ساخته شده در وی-ری از نظر شکل و رنگ چه در زمان طلوع خورشید و چه در زمان غروب خورشید جلوه ی خوب و طبیعی دارند. بعلاوه ی این چمنهای آماده اتوگرس به شما امکان نگاشت و واریاسیونهایی را میدهد تا بتوانید جلوه های ویژه ای نظیر نمایش چمن زرد شده و همچنین رد ماشین چمن زن بر چمن را اعمال کنید.

autograss

راحت. سریع. واقعی

تمام اینها در اختیار شما خواهد بود.

اتوگرس وی ری

خلاصه ی ویژگیها:
•    یازده نوع چمن از پیش آماده شده
•    دوازده نوع متریال چمن آماده
•    چهار متریال زمین آماده
•    با قابلیت تغییر چمن
•    چمن نامحدود در صحنه
•    نگاشت مقدار چمن در صحنه
•    نگاشت طول چمن
•    نگاشت نحوه ی قطع چمن
•    نگاشت کاه های روی چمن
•    نگاشت جهت رشد چمنها

مطالعه کنید:  شبیه سازی جمعیت در 3ds Max 2014

پلاگین وی ری

اتوگرس در صحنه ی شما کار میکند

اتوگرس در هر صحنه ای کار میکند از حیاط آرام پشت منزل تا یک زمین چمن کامل بازی گلف. نیازی به بخش بندی زمین به لایه ها ندارید. بله کل صحنه را میتوانید یکباره رندر کنید و تمام افزونه های فوق العاده ی وی-ری نظیر سایه زنی، انعکاس نور، عمق تصویر و نور پردازی را داشته باشید.

v-ray

اتوگرس خود  را در حافظه ی سیستم شما جا میدهد

به اتوگرس مقدار حافظه را میگویید و اتوگرس حتی در صحنه های پیچیده سعی میکند به همان مقدار حافظه قانع باشد که این به علت مدیریت حافظه ی Happy Digital میباشد. مقدار پیشفرض حافظه ۲۵۶ مگابایت است. البته اگر رم بیشتری داشته باشید میتوانید به اتوگرس اعلام کنید و اتوگرس سرعت رندر را افزایش خواهد داد. البته نگران این نباشید که مقدار حافظه را خیلی بالا اعلام کنید. خود اتوگرس زمانی که حافظه ی سیستم کم بیاید مقدار آن را به صورتی تنظیم خواهد کرد تا توی دیسک چیزی ننویسد.
توضیح تصویر: چمن این تصویر ۳۰ متر در ۳۰ متر بود و حدوداً ۳۰ میلیون دانه ی چمن داشت. رندر در یک کامپیوتر ۸ هسته ای ۲٫۸ گیگاهرتزی که ویندوز XP شصت و چهار بیتی داشت و از رندر با کیفیت بالای وی-ری استفاده میکرد ۶۱۶ ثانیه طول کشید.

اتوگرس چمن

اتوگرس خود را با چند هسته تطبیق میدهد

اتوگرس از تمام هسته های در دسترس پردازنده در زمان رندر استفاده می کند. برای صحنه های معمولی شبیه خانه با چمنی که در بالا نشان داده شده است ۸ هسته سرعتی رندری به میزان ۷ برابر یک هسته داشتند در صحنه های بسیار بزرگ سرعت بطور متغیر بالا میرود اما بازهم چند بار بیشتر از سیستمهای یک هسته ای می باشد. مهندسین Digital Happy تلاش بسیاری کرده اند تا پردازنده ی رندر کننده ی شما هدر نرود.

مطالعه کنید:  بهترین های 2013 اتودسک از شما میخواهد کارهایتان را ارسال کنید

نیازهای سیستمی

اتوگرس نیاز به ۳ds Max شرکت اتودسک نسخه های ۹، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ یا ۲۰۱۱ دارد که موتور رندر پیشرفته ی وی-ری نسخه ی ۱٫۵ و سرویس پک ۳ را داشته باشد. ۳ds Max برنامه ی انیمیشن ۳ بعدی پیشرفته ی اتودسک است و وی-ری یک موتور رندر پر استفاده از شرکت  Chaos Groupبا دقت بالا و طبیعی می باشد. اتوگرس از ویندوزهای XP, XP Professional x64, Vista پشتیبانی میکند.

مجوز

هر مجوز اتوگرس برای تنها یک سیستم است. سیستم مجوز سروری اتوگرس به سروری در شبکه ی شما وصل شده و مجوزهای شناوری را برای دیگر سیستمهای شبکه میدهد. بعد از اینکه کدهای سریال را دریافت کردید دیگر نیاز به اتصال به اینترنت ندارید.

این محصول را می توانید دانلود نمایید. صحنه های نمونه و آموزشها هم برای دانلود در اختیار شما خواهند بود.

قیمت : ۲۷۵ دلار

http://vray.com/autograss/

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

1 + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.