اخبار

ادامه تعلیم «اژدها»ها روی پرده سینما

4.1Kviews
۰
(۰)

دومین قسمت انیمیشن کامپیوتری ماجراجویانه «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید» برای نمایش عمومی در اواسط ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ آماده خواهد شد.

این فیلم که هم اکنون در مرحله تولید قراردارد، توسط دین بیبلویس ( یکی از دو کارگردان نسخه اصلی) کارگردانی می‌شود.

سازندگان فیلم هنوز خط اصلی قصه آن را برای نمایندگان رسانه‌های گروهی افشا نکرده‌اند و کسی اطلاعی از نوع ماجراجویی‌های کاراکترهای اصلی آن ندارد.

ژرارد باتلر، جونا هیل، کیت‌ هارانگتن و جی باروچت که صدای خود را به شخصیت‌های کارتونی قسمت اول آن قرض دادند، با قسمت دوم هم همکاری دارند.

کمپانی دریم ورکز این انیمیشن کامپیوتری را با هزینه تولید ۹۰ میلیون دلاری تهیه کرده است و ساخت آن حدود دو سال و نیم طول کشیده است.هزینه تولید قسمت دوم بسیار کمتر از رقم تولید قسمت اول آن شده است.

چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید

 مسئولان این کمپانی برای اولین بار چند عکس از صحنه‌های مختلف فیلم و کاراکترهای اصلی آن منتشر کرده‌اند. این عکس‌ها هم اطلاعات تازه‌ای را درباره فیلم، در اختیار تماشاچی قرار نمی‌دهند.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند در قصه قسمت دوم آن، کاراکترهای اصلی و ماجراجوی آن موفق به کشف چند هزار اژدهای تازه می‌شوند که در یک غار یخی زندگی می‌کنند.

به نوشته سایت موویز، یک اژدهای تازه هم به جمع کاراکترهای قبلی «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید ۲ »پیوسته که موجودی مرموز است و رایدر نام دارد.

اما مسئولان کمپانی دریم ورکز در رابطه با این قصه هنوز اظهار نظری نکرده‌اند و به تائید یا تکذیب آن نپرداخته‌اند.

مطالعه کنید:  چرا شما به عنوان یک انیماتور سه بُعدی نیاز به مهارت طراحی ندارید؟

چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید

قسمت اول فیلم سال ۲۰۱۰ به روی پرده سینماها رفت. دین بیبلویس این فیلم را با همکاری کریس ساندرز کارگردانی کرد. فیلم‌نامه این کمدی ماجراجویانه را ویلیام دیویس نوشته بود.

قصه فیلم درباره جوان ماجراجویی به نام هیکاپ بود که برخلاف بزرگان قبیله خود که با اژدها‌ها مبارزه می‌کردند، عقیده داشت باید با این موجودات دوستی کرد.

آشنایی و دوستی او با یک اژدهای مجروح کوچک، باعث می‌شود وی به دنیای اژدهاها وارد شده و متوجه مشکلات آنها شود.این فیلم با هزینه تولید ۱۶۵ میلیون دلاری خود، توانست در سینماهای آمریکای شمالی حدود ۲۱۷ میلیون دلار فروش کند. 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

45 + = 48

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.