اخبار

استودیوهای آمازون ۵ نمایش کودکانه می سازد

3.93Kviews
۰
(۰)

استودیو آمازون

استودیوهای آمازون که بازوی اصلی تولید فیلم و سریال سایت آمازون است اعلام کرد ۵ نمایش کودکانه خواهد ساخت . این خبر پس از اعلام ساخت اولین مجموعه ی آزمایشی متشکل از ۶ نمایش کمدی در ماه دسامبر منتشر میشود. بعد از تکمیل ۱۱ نمایش آزمایشی ذکر شده مشتریان میتوانند آنها را بصورت رایگان تماشا نمایند. بازخوردی که از تماشاگران دریافت خواهد شد برای آمازون مشخص خواهد کرد ساخت کدام سریال را ادامه دهد.

مدیر استودیوهای آمازون، روی پرایس در اینباره میگوید: ” تولید اولین مجموعه ی نمایشهای کمدی که ماه پیش اعلام کردیم قبلاً آغاز شده و اکنون حتی میخواهیم نمایشهای آزمایشی دیگری را هم به این مجموعه اضافه نماییم یعنی ۵ نمایش کودکانه ی مهیج مخصوص کودکان پیش دبستانی به این مجموعه اضافه خواهند شد. نمایشهای کودکانه ی ما را گروه های معروف انیمیشن سازنده Blue’s Clues, Sid the science Kid  و Dino Dan خواهند ساخت. به نظر ما والدین و مشتریان کوچک ما از این مجموعه ی جادویی، سرگرم کننده و آموزشی استقبال خواهند کرد. “

آنجلا سی. سانتومرو (Blue’s Clues) که تهیه کننده اجرایی و خالق یکی از این مجموعه هاست میگوید: “همکاری با استودیوهای آمازون بسیار هیجان انگیز بود و بسیار مشتاقیم با تولید Creative Galaxy در حوزه ی انیمیشن پله های ترقی را بپیماییم. میدانیم هنر میتواند اثر مثبت و قدرتمندی بر روی کودکان داشته باشد و با رویکرد موفقمان به برنامه های کودکان پیش دبستانی میتوانیم به کودکان بیاموزیم چگونه فکری خلاق در طول حیاتشان داشته باشند. “

مطالعه کنید:  تماشا کنید: اولین تیزر سریال «گیسو کمند» منتشر شد

این نمایشهای کودکانه ی آزمایشی به قرار زیرند :

کهکشان خلاقیت (Creative Galaxy)

“کهکشان خلاقیت” یک سریال هنری و ماجرایی انیمیشن است که برای الهام گیری کودکان برای تفکر خلاقانه از طریق داستان، هنر و موسیقی تهیه شده است. این مجموعه تولید آنجلا سانتومرو است که قبلاً Super Why! را که نامزد جایزه ی امی در بخش داستان بود را تهیه کرده است. همچنین در سابقه ی کاری او کارهای Blue’s Clues وNeighborhood  هم به چشم میخورد.

ماجراهای اُز (Oz Adventures)

در این سریال حل معما، دات که دختر دوروتی است هر روز با بچه های کاراکترهای دوست داشتنی جادوگر شهر اُز، کتاب کلاسیک ال. فرانک باوم به اُز میرود در هر قسمت راه آجری زردرنگی دات را به جایی جادویی و جدید هدایت میکند که او در آنجا با کمک دوستانش معماهایی را حل میکند.

سگهای کوچک نوجوان (Teeny Tiny Dogs)

این سریال توسط شرکت جیم هنسون (خالق Side the Science Kid, Dinosaur Train) تولید شده و ساخته ی هاوارد بیکر (کارگردان Rugrats) میباشد. داستان از این قرار است که سگهای کوچک نوجوان داستان یعنی باچ، باترفلای، دینکی و پولی با وجود کوچکی جثه شان در دنیایی بزرگ به کمک هم می آیند. این داستان در مورد رسیدن به شادی از طریق دوستی ها، آموزش، رشد و خودشناسی قوی است .

تامبلیف (Tumbleaf)

تامبیلف را درو هاجز و استودیوهای بیکس پیکس ساخته اند. این شرکت قبلاً در حوزه ی استاپ موشن برنده ی جایزه هم شده است. سریال مخصوص پیش دبستانی هاست و در دنیای عجیب و غریبی اتفاق می افتد که در آن روباهی به نام فیگ هر روز به بازی ، ماجراجویی و دوستی  مشغول است. بچه هااز طریق احساس و با بکارگیری منطق کودکانه شان میتوانند مزیتهای بازی را در این سریال مشاهده کنند.

مطالعه کنید:  فروش جهانی 811 میلیونی «یخ زده»

پروژه ی بی نام جی.جی. جانسون (The Untitled J.J. Johnson Project)

پروژه ی بی نام جی.جی. جانسون درباره ی دانشمندی کوچک به نام آن است که در پشت انبار پدرش سه روبات برای کمک به آزمایشات علمیش میسازد این سریال علمی که توسط جی.جی. جانسون (خالق Dino Dan, This is Emily Yeung) ساخته خواهد شد قصد دارد بچه ها را از طریق سرگرمی و به شیوه ای جدید با علم و فن آوری آشنا کند.

این پنج سریال آزمایشی جدید همراه با شش نمایش آزمایشی کمدی که در حال تولیدند آماده خواهد شد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

30 + = 32

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.