اخبار

امید دیزنی برای موفقیت «نجات آقای بنکز» در مراسم اسکار

3.13Kviews
۰
(۰)

این درام شرح حال گونه برای سیزدهم دسامبر به روی پرده سینماها می رود تا به خوبی توسط اعضای آکادمی اسکار و منتقدان سینمایی دیده شود.

تام هنکس در این درام شرح حال‌گونه در نقش والت‌ دیزنی مدیر و موسس کمپانی والت دیزنی بازی کرده و اما تامپسن هم پی‌ال تراورس است.

 تراورس نویسنده استرالیایی خالق کتاب معروف مری پاپینز بود که کمپانی والت دیزنی در سال ۱۹۶۴ یک فیلم سینمایی بر اساس آن با بازی جولی اندروز تولید کرد.

قصه «نجات آقای بنکز» درباره تلاش‌های والت دیزنی برای خرید امتیاز برگردان سینمایی این قصه مشهور است.دیزنی تلاش زیادی به خرج داد تا تراورس را متقاعد کند فیلمی سینمایی بر اساس قصه کتاب او ساخته شود.

اما تراورس که تمایلی نداشت قصه کتاب‌هایش به صورت فیلم سینمایی در آیند، پس از تماشای نسخه سینمایی «مری پایینز» گفت دیگر اجازه نمی‌دهد هیچ یک از کتاب‌هایش تبدیل به فیلم سینمایی شوند. او از نسخه شیمیایی «مری پاپینز» اصلا راضی نبود.

به نوشته نشریه تایم، اما تامپسن بازی در نقش تراورس نویسنده را یکی از سخت‌ترین آزمون‌های کارنامه بازیگری خود معرفی کرده است.

او می‌گوید: «تراورس مشکل‌ترین شخصیتی است که تا به حال در جلوی دوربین بازی کرده‌ام. او پیچیدگی‌های خاص خودش را داشت و همین مسئله، بازی در نقش او را سخت و مشکل می‌کرد. من قبل از این هم نقش آدم‌های پیچیده را در فیلم‌هایی مثل «هاواردز اند» یا «احساس و مسئولیت» بازی کرده‌ام، ولی تراورس یک چیزی دیگر بود، یک کاراکتر کاملا متفاوت

مطالعه کنید:  اسکار 2015 و نامزدهای نهایی انیمیشن بلند، انیمیشن کوتاه و جلوه های ویژه

جان لی هنکوگ کارگردان «نجات آقای بنکز» است. او این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه کلی مارسل و سو اسمیت ساخته و کالین فارل، پل گاماتی و جیسن شوارتزمن هم در آن بازی دارند.

منابع نزدیک به کمپانی والت دیزنی می‌گویند مسئولان آن به موقیت اسکاری فیلم امید زیادی دارند و امیدوارند این فیلم در رشته‌های بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگران زن و مرد نامزد دریافت جایزه شود. 

آکادمی اسکار معمولا به فیلم‌های شرح حال‌گونه روی خوش نشان می‌دهد و بازیگران فیلم‌های شرح‌ حا‌ل‌گونه شانس بالایی برای دریافت جوایز اسکار بهترین بازیگر زن و مرد را دارند.

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

27 + = 29

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.