اخبار

انتشار بسته Extension 2 نرم افزار ۳D Max 2016

2.65Kviews
۰
(۰)

ابزار جدید و بهتر شدن پروسه کار شامل بهبود های Max Creation Graph، دسترسی به print studio با یک کلیک، ایمپورت راحتsimulation data،  مپینگ متن و شکل و …


Autodesk بسته Extension 2 نرم افزار ۳ds Max 2016 را برای مدلینگ و، انیمیشن و رندرینگ منتشر کرد.

بسته Extension 1 این نرم افزار در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و در Extension 2 شاهد بهبود و پیشرفت این نرم افزار و بیشتر شدن قابلیت های آن هستیم. بهبود هایی شامل ابزار جدید و روند کاری بهتر که ساخت مدل سه بعدی را راحت تر و سریعتر برای طراحان کرده است.

ویژگی ها و خصوصیات جدید بسته انتشاریExtension 2  :

Max Creation Graph Enhancements: ایجاد، دستکاری و استفاده از شکل ها و spline ها با نودهای جدید، ایمپورت بیت مپ ها و simulation data همچون CSV  یا Open VDB files.

One-Click Print Studio Access: راه اندازی Print Studio و اکسپورت فایل های ۳ds Max برای پرینت۳D تنها با یک کلیک.

Simple Simulation Data Import: ایمپورت یا وارد کردن دقیق simulation data، و تماشای چیزهایی که در طول کار با ابزار لایتینگ و رندرینگ ۳ds Max اتفاق افتاده است.

Text and Shape Map: استفاده از آبجکت ها به عنوان ماسک برای ایجاد عکس برگردان ها، گرافیتی ها و کارهای گرافیکی دیگر که اساس آنها متن است و این کار بدون خروج از محیط ۳ds Max ممکن شده است.

Text Tool Improvements: نمایش اسم فونت ها در نوارابزار آن، پیدا کردن فونت ها را زمانی که از Text Tool استفاده میکنید را سریعتر کرده است و کار اعمال تکسچر ، انیمینت و افکت ها را به متن راحت تر کرده است.

مطالعه کنید:  کانال رسمی «خانه انیمیشن» در آپارات

Texture Object Mask: ساخت دقیق و راحت، جایگذاری و انیمیت چندین متریال و استفاده از هر نوع شکل برای کنترل انتقال متریال ها به یک آبجکت.

Autodesk همچنین ۲۵ سالگی ۳ds Max را جشن میگیرد و به همین دلیل Autodeskاز علاقمندان و آرتیست ها دعوت کرده تا کارها و خاطرات خود از کار با این نرم افزار را با مراجعه آدرس http://area.autodesk.com/25yearsofmax به اشترک بگذارند.

 

منبع: AWN

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.