انتشار بسته Extension 2 نرم افزار ۳D Max 2016
ابزار جدید و بهتر شدن پروسه کار شامل بهبود های Max Creation Graph، دسترسی به print studio با یک کلیک، ایمپورت راحتsimulation data، مپینگ متن و شکل و …
Autodesk بسته Extension 2 نرم افزار ۳ds Max 2016 را برای مدلینگ و، انیمیشن و رندرینگ منتشر کرد.
بسته Extension 1 این نرم افزار در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و در Extension 2 شاهد بهبود و پیشرفت این نرم افزار و بیشتر شدن قابلیت های آن هستیم. بهبود هایی شامل ابزار جدید و روند کاری بهتر که ساخت مدل سه بعدی را راحت تر و سریعتر برای طراحان کرده است.
ویژگی ها و خصوصیات جدید بسته انتشاریExtension 2 :
Max Creation Graph Enhancements: ایجاد، دستکاری و استفاده از شکل ها و spline ها با نودهای جدید، ایمپورت بیت مپ ها و simulation data همچون CSV یا Open VDB files.
One-Click Print Studio Access: راه اندازی Print Studio و اکسپورت فایل های ۳ds Max برای پرینت۳D تنها با یک کلیک.
Simple Simulation Data Import: ایمپورت یا وارد کردن دقیق simulation data، و تماشای چیزهایی که در طول کار با ابزار لایتینگ و رندرینگ ۳ds Max اتفاق افتاده است.
Text and Shape Map: استفاده از آبجکت ها به عنوان ماسک برای ایجاد عکس برگردان ها، گرافیتی ها و کارهای گرافیکی دیگر که اساس آنها متن است و این کار بدون خروج از محیط ۳ds Max ممکن شده است.
Text Tool Improvements: نمایش اسم فونت ها در نوارابزار آن، پیدا کردن فونت ها را زمانی که از Text Tool استفاده میکنید را سریعتر کرده است و کار اعمال تکسچر ، انیمینت و افکت ها را به متن راحت تر کرده است.
Texture Object Mask: ساخت دقیق و راحت، جایگذاری و انیمیت چندین متریال و استفاده از هر نوع شکل برای کنترل انتقال متریال ها به یک آبجکت.
Autodesk همچنین ۲۵ سالگی ۳ds Max را جشن میگیرد و به همین دلیل Autodeskاز علاقمندان و آرتیست ها دعوت کرده تا کارها و خاطرات خود از کار با این نرم افزار را با مراجعه آدرس http://area.autodesk.com/25yearsofmax به اشترک بگذارند.
منبع: AWN
این مطلب چقدر مفید بود؟
به این پست امتیاز دهید!
متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰
اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!