اخبارانیمیشن ایران

انیمیشن سینمایی «تنگه برمودا» (معروف به نبرد خلیج فارس ۲)

5Kviews
۵
(۱)

انیمیشن سینمایی «تنگه برمودا» (معروف به نبرد خلیج فارس ۲) به کارگردانی فرهاد عظیما این روزها آخرین مراحل آماده‌سازی خود را طی می‌کند و سینمای ایران سال ۹۴ شاهد اکران این انیمیشن قابل دفاع خواهد بود.

 انیمیشن سینمایی «تنگه برمودا» اولین انیمیشن رئال (واقع گرایانه) سینمای ایران است که کارگردانی آن را فرهاد عظیما بر عهده دارد و محصول ۳ سال کار، گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) در شهر مقدس مشهد است.

اتفاق مهمی که در سینمای ایران که در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم ساخت این انیمیشن در شهر مقدس مشهد آن هم توسط یک گروه جوان و ارزشی یک دستاورد عظیم و مهم به حساب می‌آید. این گروه محصولات مهمی را تولید کرده که  به پیام راشل کوری ۲ معروفترین محصول این گروه می‌توان اشاره کرد. راشل کوری ۲ بازتاب‌های زیادی را به خود به همراه داشته است  که در این میان میتوان به ۵ بار واکنش صهیونسیت‌ها به آن را اشاره کرد.

انیمیشن «تنگه برمودا» تنها انیمیشنی است که جرات ورود به مقوله عظیم جلوهای ویژه در سطح  نزدیک به کارهای جهانی را داشته است. البته این اثر جدای مقوله جلوه های ویژه  و تصاویر جذاب این گروه در زمینه محتوا هم ورود خوبی به جنگ ایران وآمریکا داشته است به گونه ای به جرات می‌توان گفت این انیمیشن به گونه ای خط  ایئولوژی سپاه پاسداران را که برگرفته ازتفکر اسلامی و انقلابی ناب است را در یک جنگ تمام عیارو نابرابر به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که اگر دشمنان اسلام قصد تعدی به ایران اسلامی را داشته باشند چگونه نیروی ایمان و قدرت سلاح‌های ایرانی کار دشمن را در خلیج فارس و… یکسره می‌کند.

مطالعه کنید:  «شاهزاده خانم مروارید»؛ دنیای پوچ باربی‌ها

و نکته جالب‌تر اینکه در این انیمیشن که حواشی مانور بزرگ سپاه در خلیج فارس جنوب کشور برگزار می‌شود قسمتی از سلاح‌های جدید رزمایش در این انیمشین به تصویر کشیده شده است.
انیمیشن سینمایی «تنگه برمودا» محصولی از گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) و سازمان هنری  رسانه‌ای اوج است طی برنامه ریزی های صورت گرفته تا چند روز آینده از اولین تیزر این انیمشین رونمایی خواهد شد و سال آینده نیز در روز میلاد خجسته حضرت زهرا (س) در شهرهای مشهد، قم، تهران و چند شهر دیگر به طور کامل رونمایی و اکران خواهد شد.

همچنین سینمای ایران در سال ۹۴ شاهد اکران انیمیشن سینمایی «تنگه برمودا» در سراسر کشور خواهد بود.

منبع: فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

Leave a Response

+ 42 = 45

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.