اخبارانیمیشن ایران

انیمیشن فهرست مقدس برنده دوجایزه ققنوس و آینه شد

3.93Kviews
۵
(۱)

سینمای انقلاب در پی اتمام سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر عصر روز جمعه با عنوان جایزه ققنوس و آینه فیلم ها و نویسندگان و منتقدگان برتر خود را شناخت.


 

آیین اختتامیه پنجمین جایزه سینمایی «ققنوس» و نخستین جایزه سینمایی «آینه» با حضور نخبگان و اندیشمندان جنبش فکری فرهنگی انقلاب و همچنین فیلمسازان، منتقدان و اهالی رسانه عصر جمعه ۳۰ بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

روح الله رجبی دبیر جنبش فکری فرهنگی «سینما انقلاب» و محسن یزدی دبیر جشن تقدیر از برگزیدگان سینمای فجر انقلاب میزبانان این مراسم بودند.

محسن یزدی با حضور روی سن در سخنانی گفت: مجمع نویسندگان و منتقدان سینما انقلاب امسال نخستین جشن خود را برای تجلیل از سینمای انقلاب و نویسندگان مطبوعاتی در حوزه سینمای انقلاب برگزار می کند. داوری فیلم ها با رای گیری از ۵۰ منتقد و نویسنده انجام گرفته است.

فیلم های برتر «آینه» اینگونه اعلام شد:

انیمیشن فهرست مقدس به کارگردانی محمد همدانی و تولید موسسه اوج مورد تجلیل قرار گرفت.

فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی احسان محمدحسنی مورد تجلیل قرار گرفت که جایزه به محمدحسنی تقدیم شد.

همچنین کارگردانان انیمیشن فهرست مقدس و فیلم ایستاده در غبار هم موفق شدند در کنار تندیس آینه، جایزه ققنوس را نیز دریافت کنند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

مطالعه کنید:  درباره «پرنسس کاگویا»، انیمیشن حیرت انگیزی از سینمای ژاپن

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

63 + = 66

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.