اخبار

انیمیشن هایی که از پیکسار تا سال ۲۰۱۹ خواهیم دید

7.52Kviews
۱
(۲)

در جستجوی دوری، ماشین ها ۳، کوکو، داستان اسباب بازی ۴ و شگفت انگیزان ۲

 

در جستجوی دوری

این انیمیشن در واقع دنباله ‌ای برای انیمیشن در جستجوی نمو محصول سال ۲۰۰۳ خواهد بود.استودیو  انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۰۳ توانست با انیمیشن «در جستجوی نمو» جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. اندرو استنتون که کارگردانی قسمت قبل را انجام داده، در این قسمت نیز کارگردان خواهد بود. گفته شده شخصیت‌ های قسمت قبل، همچون «نمو» «دوری» و «مارلین» در این قسمت نیز حضور خواهند داشت.

داستان فیلم در خصوص «دوری» شخصیت فراموش کار خواهد بود. زمان داستان یکسال بعد از پیدا کردن نمو و در سواحل کالیفرنیا رخ خواهد داد.

زمان اکران: جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

کارگردان: اندرو استنتون

دستیار کارگردان: آنگوس مک لین

تهیه ‌کننده: لیندزی کولینز

 

ماشین ها ۳


این انیمیشن نیز دنباله سری انیمیشن های ماشین ها است که با استقبال چشم گیری در سال های اخیر مواجه بوده است. قسمت اول انیمیشن ماشین ‌ها توسط استودیو های دیزنی و پیکسار ساخته شد اما در قسمت دوم آن دریم ورکس انیمیشن جایگزین دیزنی شد، انیمیشن ماشین ‌ها ۲ که در سال ۲۰۱۱ اکران شد چهارمین همکاری استودیو های پیکسار، والت دیزنی و دریم ورکس انیمیشن بود. از نظر منتقدان ماشین ‌ها ۲ ضعیف ‌ترین فیلم ساخته شده نسبت به بقیه کارهای پیکسار و دریم ورکس بود.شاید انتقاد از ماشین های ۲ به این دلیل باشد که پیکسار در این چند سال اخیر ، واقعاً سطح انتظار تماشاگران را بالا برده و به همین دلیل دیگر اجازه ندارد کار ضعیفی به مخاطب ارائه کند. امید است که انیمیشن ماشین ها ۳ بتواند انتظارات طرفداران این انیمیشن را برآورده کند.

مطالعه کنید:  شرکت فراسوی ابعاد

زمان اکران: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

 

کوکو (Coco)


این انیمیشن روایت گر داستان پسر بچه ۱۲ ساله ای به نام «میگل» خواهد بود که رهسپار زنجیره ی اتفاقات رمزآلود مرتبط با قرن گذشته می شود.

زمان اکران: ۱ آذر ۱۳۹۶

کارگردان: لی آنکریچ

تهیه کننده: دارلا کی اندرسون

 

داستان اسباب بازی ۴


داستان اسباب بازی اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والت دیزنی است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به دنبال آن داستان اسباب بازی ۲ (۱۹۹۹) و داستان اسباب بازی ۳ (۲۰۱۰) ساخته شدند. همچنین اکران داستان اسباب بازی ۴ برای سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

داستان قسمت چهارم این مجموعه محبوب و دوست داشتنی درباری عشق وودی به بو پیپ، عروسکی است که در قسمت اول نیز وودی به وی علاقه داشت.

زمان اکران: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

کارگردان: جان لستر

تیه کننده: گلین ساسمن

 

شگفت انگیزان ۲


سال ۲۰۰۴ وقتی «شگفت انگیزان» اکران شد خیلی ها از انقلاب در صنعت انیمیشن سازی گفتند. تحسین منتقدان، فروش خوب و البته پایان بندی این انیمیشن همه حکایت از ساخته شدن قسمت دومش داشت اما ۱۰ سال خبری از آن نبود تا این که بالاخره سال گذشته رسما اعلام شد که قسمت دوم آن این انیمیشن محبوب ساخته خواهد شد.

زمان اکران: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

کارگردان: برد برد

 

منبع: پیکسار

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  بهترین انیمیشن های جهان برای کودکان و بزرگسالان

Leave a Response

18 + = 21

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.