اخبار

انیمیشین‌هایی که سال ۲۰۱۵ می‌آیند

9.64Kviews
۰
(۰)

چندین شرکت فیلمسازی بزرگ جهان زمان اکران فیلم‌های انیمیشن خود را برای سال باب اسفنجی شلوار مکعبی 2۲۰۱۵ اعلام کردند.

فیلم “باب اسفنجی شلوار مکعبی ۲” ادامه فیلمی که سال ۲۰۰۴ منتشر شد، روز ۱۳ فوریه سال ۲۰۱۵ اکران می‌شود.

این فیلم توسط کمپانی نیکلدون موویز و پارامونت انیمیشن تهیه شده و ستارگان معروف سریال های تلویزیونی از جمله تام کنی، بیل فاگرباک، راجر بامپس، کلنسی براون و کرولین لاورنس جای شخصیت‌های آن صحبت می‌کنند.

فیلم “طولانی‌ترین سواری” کمپانی فاکس که اقتباس دیگری از کتاب “پناهگاه امن” نیکولاس اسپارکس است نیز قرار است فوریه سال آینده میلادی اکران شود.

همچنین کمپانی پارامونت تاریخ اکران فیلم “هیولاهای کامیونی” را نیز اعلام کرد. این فیلم به صورت سی جی آی و لایو اکشن ساخته خواهد شد و استودیو امیدوار است چیزی مانند مجموعه فیلم‌های “تغییر شکل‌دهندگان” از آب در بیاید. این فیلم روز ۲۹ ماه مه سال ۲۰۱۵ اکران می شود.

این در حالی است که فیلم بعدی سری “انتقام‌گیران” مارول و دیزنی با نام “انتقام‌گیران: عصر اولتران” روز اول ماه می ۲۰۱۵ اکران می‌شود.

کمپانی دریم وورکز انیمیشن دیگری با نام ““B.O.O را درست یک هفته بعد از اکران “هیولاهای کامیونی” در روز ۵ ژوئن ۲۰۱۵ اکران می‌کند. این فیلم درباره یک سازمان مخفی است که کارش حمایت مردم در برابر ارواح است.

همچنین قرارست فیلم‌های انیمیشن دیگری نیز اواخر تابستان روی پرده بروند. کمپانی های دریم وورکز و فاکس چند فیلم انیمیشن دیگر را نیز برای سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته‌اند، از جمله یک داستان زیرشاخه از مجموعه فیلم های ماداگاسکار با نام “پنگوئن‌های ماداگاسکار” که ۲۷ مارس اکران می شود و “پاندای کونگ‌فو کار ۳” که ۲۳ دسامبر راهی سینماها خواهد شد.

مطالعه کنید:  ویدیو رفرنس راه رفتن حیوانات برای انیماتور ها

کمپانی سونی پیکچرز هم قرار است انیمیشن “اسمورف‌ها ۳” را روز ۲۴ ژوئن ۲۰۱۵، و “هتل ترانسیلوانیا ۲” را روز ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ اکران کند.

هالیوود ریپورتر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 69 = 78

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.