videosاخبار

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد

شگفت انگیزان 2
شگفت انگیزان 2
2.78Kviews
۱
(۱)

به‌تازگی اولین تریلر رسمی انیمیشن شگفت انگیزان ۲ که مربوط به حاشیه مسابقات بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی است، منتشر شد.

چندی پیش ما شاهد انتشار سه پوستر بسیار بامزه از انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) بودیم که یکی از آنها لباس قهرمانان این انیمیشن را نشان می‌دهد که آماده شسته شدن است، در تصویر دیگری لباس خانواده شگفت انگیزان را در داخل یک ماشین لباس‌شویی در حال شسته شدن مشاهده می‌کنیم و در نهایت هم پوستر دیگری منتشر شد که آقای شگفت‌انگیز در حال اتو کردن لباس خود و احتمالا دیگر اعضای خانواده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار و کمپانی والت دیزنی اولین تریلر رسمی این انیمیشن مورد انتظار را که مربوط به حاشیه مسابقات بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ شهر پیونگ‌چانگ کره جنوبی است، منتشر کرد. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

خانواده ابرقهرمان داستان ما که با قسمت اول انیمیشن The Incredibles (شگفت انگیزان) توانست خود را در دل همه جا کند، حالا قرار است دوباره با انیمیشن شگفت انگیزان ۲ بازگردند. اما در این قسمت، این هلن (با صداپیشگی هالی هانتر) مادر خانواده، است که در مرکز توجهات قرار دارد. او پدر خانواده یعنی باب (با صداپیشگی کریگ تی. نلسن) را در خانه با ویولت (با صداپیشگی سارا واول) و دش (با صداپیشگی هاک میلنر) تنها می‌گذارد تا درست همانند یک انسان معمولی، گذر روزانه یک زندگی بسیار معمولی و متوسط را تجربه کنند. قطعا این موضوع تغییر مسئولیت‌ها برای هر کسی سخت خواهد بود. حتی با گذشت مدت زمان کمی، این قضیه برای خانواده سخت‌تر هم می‌شود زیرا آنها هنوز نمی‌دانند که فرزند کوچکشان یعنی جک جک هم درست همانند بقیه اعضای خانواده دارای قدرت‌های ابرانسانی است. زمانی که یک شخصیت منفی و شرور جدید یک نقشه بسیار خطرناک و هوشمندانه را طرح‌ریزی می‌کند، این خانواده ابرقهرمانی به همراه دوست‌شان یعنی لوسیوس بست ملقب به فروزون (با صداپیشگی ساموئل ال جکسون) باید راهی پیدا کنند تا بتوانند همانند قبل با یکدیگر همکاری کنند؛ هرچند با تماشای این انیمیشن متوجه می‌شویم عمل کردن به این موضوع همانند بیان کردن آن آسان نیست حتی زمانی که همه آنها «شگفت انگیز» هستند.

جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Incredibles 2 حضور خواهند دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

مطالعه کنید:  بازیگری انیمیشن – مشاهده

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن شگفت‌انگیزان، بوده است. در حال حاضر با توجه به اطلاعات نسبتا کمی که از این اثر داریم، می‌دانیم که انیمیشن The Incredibles 2 قرار است تنها لحظات کوتاهی پس از پایان انیمیشن اول آغاز شود.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: zoomg,youtube

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.