آموزشاخبارمقالات

اینفوگرافیک قصه گویی در انیمیشن

3.63Kviews
۳٫۹
(۱۴)

اینفوگرافیک قصه گویی در انیمیشن

مشاهده عکس با کیفیت اصلی 

سرنخ ‌هایی برای یک داستان خیلی خوب

چه کسی عاشق یک داستان خوب نیست؟ داستانی که خوب بیان شود، ما را درگیر خود می کند، هیجان زده مان می کند و ما را با کاراکتر هایش همراه می کند. این یک اتفاق نیست. عالی ترین داستان ها، از قصه های کودکانه تا فیلم های موفق سینمایی، همه آن ها نتیجه یک برنامه ریزی و طراحی سخت گیرانه هستند. سایت خانه انیمیشن در این اینفوگرافیک که برگرفته از صحبت های کارگردان و فیلم نامه نویس پیکسار اندرو استنتون است (زندگی یک حشره، در جستجوی نمو، وال-ئی، در جستجوی دوری) قصد دارد تا قوانین طلایی برای گفتن یک قصه عالی را با تصاویر گویا بیان کند.

 

حس همدردی بیننده

یک داستان نیاز دارد تا حس همدردی و همدلی بیننده را با خود همراه کند. جوجه اردک زشت توسط برادر و خواهر هایش طرد می شود. دوروتی نیز در جادوگر شهر اوز توسط خانواده اش کنار گذاشته می شود.

 

همراه کردن بیننده

در قلب داستان اتفاق مهمی رخ می دهد (یک سفر ماجراجویانه، یک راز، یک مشکل) که بیننده را مشتاق به همراهی می کند و متوجه ارزش گوش دادن به داستان می شود. جوجه اردک زشت تصمیم می گیرد تا تک و تنها به سفر ماجراجویانه خود به دنیای پیرامون خود برود.، همچون فرودو در ارباب حلقه ها.

 

انگیزه

شخصیت های اصلی باید یک انگیزه درونی داشته باشند که آن ها را به سمت اهدافشان سوق دهد و همین موضوع باعث می شود تا برای رسیدن به خواسته هایشان پافشاری و سرسختی کنند. جوجه اردک زشت در جستجوی همنوعان خودش است تا توسط آن ها پذیرفته شود، در حالی که در فیلم سینمایی گلادیاتور، ماکسیموس به دنبال خونخواهی از کسانی است که خانواده اش را کشته اند.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه Stick

 

محبوب شدن در چشمان بیننده

بیننده ها باید درگیر داستان شوند و کاراکتر شما را تحسین کنند و از نظر آن ها کاراکتر شما باید موجود با ارزشی باشد. هر دو کاراکتر جوجه اردک زشت و راکی برای رسیدن به اهداف خودشان سختی ها و مصائب زیادی را تحمل می کنند و در نتیجه بیننده می تواند با او همراهی و همدردی کند.

 

شیفته شدن بیننده

بیننده های خود را شیفته و مجذوب کنید. اجازه بدهید برای چند لحظه هم که شده خود را فراموش کنند. زمانی که جوجه اردک زشت به یک قوی زیبا تبدیل می شود و توسط همنوعان خود پذیرفته می شود لحظه بسیار شگفت انگیز و رویایی است. زمانی که لوک اسکای واکر ستاره مرده را جنگ ستارگان نابود می کند بیننده ها یک لذت ناب را تجربه می کنند.

 

خانه انیمیشن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۹ / ۵٫ ۱۴

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.