اخبارانیمیشن ایران

برگزیدگان دهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ معرفی شدند

2.31Kviews
۰
(۰)

اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای شب گذشته در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خانه انیمیشن، اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با حضور بهرام عظیمی،کارگردان انیمیشن و فیلمنامه نویس و همچنین سینماگران و اصحاب رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

نفرات برگزیده ی این جشنواره به شرح زیر است:

کاندیداهای بخش پویانمایی:

مادر به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان،نافرمانی از محسن صالحی فرد، قرمز به کارگردانی حسین صفارزادگان،تارو پود از امیرهوشنگ معین و یک دلخوشی کوچک به کارگردانی مهناز یزدانی

 آثار برگزیده در بخش پویانمایی:

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۷۰ میلیون ریالی بهترین فیلم پویانمایی به حسین صفارزادگان برای کارگردانی فیلم قرمز از استان تهران تقدیم شد.
دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی این بخش به سید محمد رضا خردمندان برای کارگردانی فیلم مادر از استان تهران تقدیم شد.
جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی و دیپلم افتخار این بخش به فیلم تار و پود به کارگردانی امیر هوشنگ معین از استان تهران تعلق گرفت.

اثر برگزیده بخش دستاوردهای فنی وهنری:
مقداد اخوان از استان تهران برای فیلم انیمیشن  زمین روباهبه دلیل استفاده عالی از موسیقی و جان بخشی، لوح تقدیر و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی این بخش را کسب کرد.

جایزه بخش اخلاق:
در بخش جایزه اخلاق دهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای که در آن به فیلم‌های بلند با مضمون اخلاقی هدایایی اهدا می‌شود، جایزه این بخش که شامل تندیس جشنواره و لوح تقدیر و همچنین ۴۰میلیون ریال را «هادی محمدیان» برای نگارش فیلمنامه فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» گرفت. محمدیان گفت: : این جایزه را تقدیم می‌کنم به خانواده انیمیشن ایران که بسیار مهجور و نجیب هستند. فکر می‌کنم در آینده‌ای نه‌چندان دور، سینمای ایران شاهد شگفتی خواهد بود.
 
جایزه ویژه دبیر:
جایزه ویژه دبیر دهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ با حضور علی قربانی دبیر این جشنواره به انیمیشن «این رو، اون رو» ساخته مهدی علی بیگی اهدا شد.

مطالعه کنید:  خانه کارتونی انیمیشن «بالا» در ایالت یوتای کالیفرنیا

و اثر «یک روز در جولای» به کارگردانی «هرمس منجیلارد» توسط بهنام بهادری،محمد حسینی و تاتیانا میکشی مورد ارزیابی قرار گرفت و همچنین نفر برتر بخش انیمیشن شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آن خود کرد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

9 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.