اخبار

بیشترین فروش سال دریم ورکز با ماداگاسکار ۳

5.16Kviews
۰
(۰)

ماداگاسکار 3

شرکت دریم ورکز که استویوی تولیدکننده ی مجموعه انیمیشنهای ماداگاسکار است بعد از فروش سومین فصل سال و سودی که از تصور تحلیلگران بالاتر بود بیشترین رشد را در بورس نیویورک داشته است.

سهام این شرکت ۶٫۷ درصد افزایش قیمت داشته و به مبلغ ۲۱٫۹۹ دلار برای هر سهم رسیده استکه بعد از ۷ نوامبر سال ۲۰۱۱ بیشترین میزان رشد را نشان میدهد. بطور کلی سهام دریم ورکز امسال ۳۳ درصد افزایش قیمت داشته اند.

در ماه ژوئن استودیو انیمیشن ماداگاسکار ۳ : تحت تعقیبهای اروپا را عرضه کرد که درباره ی حیوانات متمرد یک باغ وحش است. این انیمیشن ۷۱۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشت و فروش خارج از آمریکای آن به ۵۰۳ میلیون دلار رسید.

پل سویینی مدیر تحقیقات آمریکای شمالی صنایع بلومبرگ میگوید: ” بعد از چند فصل نا امید کننده دریم ورکز توانست فصلی موفق را پشت سر گذارد و به نظر میرسد سیل درآمد برای این شرکت ادامه داشته باشد.”

درآمد خالص فصل سوم با ۲۴ درصد افزایش به ۲۴٫۴ میلیون دلار یا ۲۹ سنت به ازای هر سهم رسید. در زمان مشابه سال گذشته درآمد خالص این شرکت واقع در گلندیل کالیفرنیا ۱۹٫۷ میلیون دلار یا ۲۳ سنت برای هر سهم بود. کارشناسان تصور میکردند این افزایش تنها ۱۱ سنت برای هر سهم باشد. فروش هم با افزایش ۱۶ درصدی به ۱۸۶٫۳ میلیون دلار رسید که از پیشبینی ۱۳۶٫۱ میلیون دلار فراتر رفت.

دومین فیلم دریم ورکز در سال ۲۰۱۲ یعنی “ظهور محافظان” ۲۱ نوامبر به نمایش در آمد. صداپیشگان این انیمیشن هیو جکمن و الک بالدوین بودند.

مطالعه کنید:  جلوه های ویژه در فیلم لایو اکشن دامبو

تلاش برای گسترش شرکت

مدیر ارشد اجرایی جفری کاتزنبرگ به دنبال بالاتر بردن درآمدهای شرکت از دو یا سه فیلم در سال میباشد. او یک استودیوی انیمیشن در چین و یک پارک تفریحی در نیوجرسی تاسیس کرده است. همچنین او کاراکترهای فیلمهایش را هم با خرید کلاسیک مدیا در آگوست افزایش داد. کلاسیک مدیا همان صاحب سابق کاسپر و “راکی سنجاب پرنده” میباشد.

سیستم صوتی

دریم ورکز اعلام کرد که در ساخت ۱۵ فیلم آینده اش از قالب سه بعدی صدای NV BAR استفاده خواهد کرد.

به گفته ی سخنگوی شرکت ، صحبت در این زمینه از همان “ظهور محافظان” آغاز شد.
شرکت های فن آوری صدا سیستمهای صوتی را پدید آورده اند که صدای فیلم در سینما و تلویزیون را نزدیک به هم کند. به گفته ی شرکت دریم ورکز سیستم بارکو صدا را به اسپیکرهایی که در سه ارتفاع مختلف نصب شده اند میفرستد.

فن آوری رقیب یعنی دالبی و سیستم صوتی جدیدش به نام انموس در فیلمهایی چون شجاع ساخت پیکسار به کار گرفته شده است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

2 Comments

  1. salam chetori mishe ba ein sherkat ertebat bargharar kard
    ——
    پاسخ : برای بدست آوردن اطلاعات تماس می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید .

Leave a Response

+ 42 = 51

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.