اخبار

تبلت جدید وکوم به نام موبایل استودیو پرو

2.49Kviews
۰
(۰)

کمپانی وکوم از سری جدید تبلت ۴K خود با نام MobileStudio Pro رونمایی کرد. این اولین تجربه کمپانی برای تولید محصولی برای انجام کارهای گرافیکی بدون اتصال به کامپیوتر نیست. توسعه دهندگان این محصول را در واقع یک کامپیوتر تمام عیار به همراه یک قلم می دانند.


قاعدتا همانطور که از عملکرد دستگاه پیداست، باید دارای صفحه نمایش بزرگ باشد و البته در دو نسخه عرضه خواهد شد. یکی از آن ها ۱۳٫۳ اینچی و دیگری ۱۵٫۶ اینچی که به ترتیب pro13  و pro16 نام گرفته اند. هر دو تبلت بر روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ اجرا خواهند شد و این امر حاکی از آن است که برنامه هایی نظیر Adobe Creative Cloud و دیگر برنامه های حرفه ای گرافیکی بر روی آن قابل اجرا خواهند بود. نکته دیگر اینکه تبلت دارای قلم جدیدPro Pen 2 نیز می باشد. البته به گفته نمایندگان وکوم، این محصول ۴ برابر کارآمد تر از همتایان خود در بازار خواهد بود به گونه ای که کاربران با یک بار استفاده از این محصول تمایل خود را به استفاده مجدد از آن را ابراز می کنند.

از ویژگی های دیگر این تبلت این است که دارای یک دوربین سه بعدی Intel RealSens می باشد که در اسکن سه بعدی محیط، به کاربر کمک شایانی خواهد کرد.

پردازنده دستگاه Intel Core i7 و دارای ۱۶ گیگابایت رم و هارد دیسک ۶۴ گیگابایت دو کارت گرافیکی Nvidia می باشد.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه Fur of Flying

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 64 = 70

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.