اخبارمقالات

تبلت مولتی تاچ واکوم برای حرفه ای ها

6.74Kviews
۴
(۱)

واکوم

واکوم سال پیش زمانی که Cintiq 24HD touch را معرفی کرد وارد حوزه ی مولتی تاچها شد. این شرکت اخیراً اعلام کرد یک تبلت موبایل جدید (و امیدواریم ارزانتر) را تابستان به بازار عرضه خواهد کرد.

واکوم اعلام  کرد روی تبلت موبایل مولتی تاچی کار میکند که مناسب کار گرافیستهای حرفه ایست.

در پستی در صفحه ی فیسبوک واکوم نوشته شده است : “شنیدیم حرف از تبلتهای موبایل واکوم است که مخصوص کاربران حرفه ای است. خب… منتظریم تا تابستان این محصول را ببینیم.”

“این تبلت یک قلم حرفه ای واقعی حساس به فشار دارد که همراه با صفحه ی مولتی تاچ نرم، نمایشگر HD و اقلامی دیگر عرضه میشود که تا به حال در تبلتی دیگر ندیده اید.”

قیمت، اندازه و دیگر نکات

تا به حال حرفی از قیمت این تبلت و مشخصات فنی آن زده نشده است اما هر دو موضوع برای موفقیت تبلت جدید اهمیتی حیاتی دارند.

واکوم پیش از این وارد بازار فن آوری مولتی تاچ  شده است اما با قیمتهای بسیار بالا، مثلاً تبلت فوق العاده ی Cintiq 24HD که ۳۶۹۹ دلار ناقابل قیمت دارد.

اما اگر بخواهید پول کمتری بپردازید میتوانید از تبلتهای با دقت ۱۶۰۰×۹۰۰ همراه با نمایشگر ۱۳ اینچی استفاده کنید (حداقل دقت مورد نیاز برای کار حرفه ای) اما بهر حال دقت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و نمایشگر ۱۵ اینچی مناسبترند.

رقبای احتمالی

در حال حاضر برای حرفه ایهایی که چیزی بیشتر از تبلتهای اندروئید یا iOS میخواهند Surface Pro 128 گیگابایتی ماکروسافت با قیمت ۹۹۹ دلار و با دقت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ البته با نمایشگر کوچک ۱۰٫۶ اینچی در دسترس می باشد. شرکتهای سامسونگ و لنووو هم تبلتهایی کمی بزرگتر دارند.

مطالعه کنید:  محتوا در آثار دینی امسال شاخص تر شده است.

توجه کنید تنها برنامه های خاصی نظیر SketchBook Pro و ArtRage با قابلیت محلی ویندوز ۸ به نام استایلوس (قلم سوزنی) خوب کار میکنند و برنامه هایی نظیر فتوشاپ و زی.براش ظاهراً برای اینکار خوب جواب نداده اند.

بهرحال برای طرفداران واکوم تنها خود واکوم میتواند جوابگو باشد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

Leave a Response

+ 45 = 54

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.