اخبارکلیپ

تماشا کنید: تریلر جدید انیمیشن زندگی مخفیانه حیوانات خانگی

6.98Kviews
۰
(۰)

دومین تریلر رسمی جدید ترین انیمیشن مشترک ایلومینیشن اینترتینمنت و یونیورسال پیکچرز منتشر شد.

 

ایلومینیشن اینترتینمنت از دومین تریلر رسمی و همچنین پوستر جدید انیمیشن جدید خود به نام زندگی مخفیانه حیوانات خانگی رو نمایی کرد.

این پنجمین کار مشترک دو استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت و یونیورسال پیکچرز است. زندگی مخفیانه حیوانات خانگی، یک فیلم کمدی است که درباره زندگی حیوانات خانگی پس رفتن صاحبان خود به سر کار و یا مدرسه را به تصویر می کشد.

در حالی که اولین تریلر این انیمیشن زندگی جالب و با مزه این حیوانات خانگی را بیان می کرد، در تریلر جدید این انیمیشن شاهد آشکار شدن زاویه های بیشتری از داستان هستیم. لوئیس C.K. که صداپیشگی مکس را به عهده دارد، یک سگ کوچک است که در شهر نیویورک زندگی می کند. او عاشق زندگی کردن با صاحب خود کیتی (امیلی کمپر) است و وقتی صاحب او یک سگ دیگر را که یک سگ بزرگ و شلخته به نام دوک (اریک استون استریت) است به عنوان برادر برای او به خانه می آورد، او وحشت زده می شود. در ادامه داستان متوجه می شویم که مکس و دوک در ارتشی از حیوانات خانگی طرد شده گرفتار می شوند، ارتشی که رهبری این حیوانات را خرگوشی به نام اسنوبال (کئین هارت) به عهده دارد.

 

خلاصه داستان بدین قرار است:

در آپارتمانی که در منطقه منهتن نیویورک واقع شده است، زندگی مکس که حیوان خانگی مورد علاقه صاحبش است با ورود یک سگ بزرگ و شلخته که صاحبش به خانه می آورد به هم می ریزد. وقتی که آن ها متوجه می شوند خرگوش با نمک و دوست داشتنی به نام اسنوبال در حال درست کردن یک ارتش از حیوانات طرد شده برای انتقام گرفتن از تمام حیوانات خانگی که زندگی خوبی دارند و همچنین صاحبان آن ها است، مجبور می شوند که درگیری و نزاع خود را پنهان کنند.

مطالعه کنید:  انیمیشن «کچل کفترباز» نامزد دریافت پاندای طلایی چین

سوپر استار های کمدی (لوئیس C.K.)، (اریک استون استریت) و (کوین هارت) در این انمیشن زیبا که زندگی مخفیانه حیوانات خانگی نام دارد، ایفای نقش می کنند و از دیگر هنرمندان صداپیشگی می توان به الی کمپر، لیک بل، جنی اسلیت، بابی موینیهان، هانیبال بورس و آلبرت بروکس اشاره کرد. موسس و مدیر عامل کمپانی ایلومینیشن (کریس ملداندری) و همکار قدیمی او (جنت هیلی) تهیه کنندگان این انیمیشن هستند. انیمیشن زندگی مخفیانه حیوانات خانگی توسط (کریس رنو) که کارگردانی هر دو قسمت انیمیشن من نفرت انگیز را به عهده داشت، و (یارو چنی) انجام می شود. همچنین نویسندگان این انیمیشن گروه سه نفره برایان لینچ و سینکو پل و کن دوریو هستند.

انیمیشن زندگی مخفیانه حیوانات خانگی جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۹۵ اکران خواهد شد.


 

منبع: AWN

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

2 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.