اخبار

تیم «درون بیرون» بهترین تیم است

2.84Kviews
۰
(۰)

جان لاسیتر، انیمیشن ساز آمریکایی در حاشیه نشستی درباره «درون بیرون»، جدیدترین فیلمش  که در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد، ضمن مروری بر خاطرات ۲۰سال گذشته خود تاکید کرد تیمی که او در فیلم «درون بیرون» در اختیار داشته است، بهترین و با استعدادترین تیمی بوده که تا کنون در تاریخ کمپانی پیکسار شکل گرفته است.
لاسیتر که مدیر پیکسار است و در طول ۲۰ سال گذشته آثاری به یاد ماندنی خلق کرده است، با اشاره به اینکه ماه نوامبر امسال (آبان ماه) بیستمین سالگرد «داستان اسباب بازی» است، گفت: ما از انقلاب سینمایی دهه ۱۹۷۰ الهام گرفتیم. از آثار سینماگرانی چون فرانسیس فورد کاپولا، استیون اسپیلبرگ، جورج لوکاس و مارتین اسکورسیزی درس ها آموختیم. این آثار فوق العاده بودند که به ما آموختند چگونه باید مخاطب را سرگرم و جذب کرد. در آن زمان ما اینها را می دیدیم و دوست داشتیم کارهایی مثل آنها ارائه دهیم.
البته راهی که لاسیتر پیموده است، راه چندان همواری نبوده و با دشواری فراوانی رو به رو بوده است و از جمله بخاطر نوع انیمیشن سازی خود با مقاومت هایی جدی در این صنعت نیز رو به رو شده است. او می گوید: با این حال ما هرگز از مسیری که در آن معتقد بودیم، انیمیشن می تواند و باید قادر به سرگرم کردن همه باشد، منحرف نشدیم. این رویایی بود که ما توانستیم به آن دست یابیم.

این مطلب چقدر مفید بود؟

مطالعه کنید:  جلیلی:بهترین راه ارایه اندیشه از طریق انیمیشن است

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

1 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.