مقالات

جنگ پیشنهادات بر سر حق پخش سریال انیمیشنی “South Park” می تواند به ۵۰۰ میلیون دلار برسد!

1.26Kviews
۴٫۵
(۴)

 تاکنون ، پرشورترین نبردها بر سر حق پخش مجدد برنامه های لایو اکشن از تلویزیون (دوستان ، دفتر ، Seinfeld) بوده است ، اما بازار انیمیشن نیز در حال داغ شدن است. در حال حاضر شش شرکت برای حق پخش مستقیم سریال South Park  در امریکا پیشنهاد داده اند.

براساس گزارش بلومبرگ ، فهرست پشتیبان بزرگ نمایش (پارک جنوبی سی امین قسمت خود را در اوایل این ماه پخش کرد.) ممکن است بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار بدست آورد. این قیمت از قرارداد سه ساله ۱۹۲ میلیون دلاری که این نمایش با هولو در سال ۲۰۱۵ امضا کرده ، می تواند به یک افزایش چشمگیر دست یابد.

طبق گزارش ها ، Netflix از پیشنهاد دهی منصرف شده است ، اما احتمالاً سایر پیشنهاد دهنده ها عبارتند از HBO Max Warnermedia ، peacock NBC و Amazon. Hulu که اکنون کاملاً تحت کنترل شرکت والت دیزنی است ، نیز در ترکیب حضور دارد و امیدوار است این نمایش را در لیست نمایش خود حفظ کند. از طرف دیگر ، بلومبرگ احتمال می دهد که سرویس پخش اپل به دلیل ترس و جنجال بر سر «توهین به چین ، جایی که آیفون های زیادی را به فروش می رساند» برای پیشنهاد دهی اقدام نکند. اخیراً پخش پارک جنوبی در آن کشور ممنوع اعلام شد.

این همچنین یک مورد نادر است که سازندگان یک پروژه انیمیشن شرکتی می خواهند از موفقیت مالی آن بهره مند شوند. دلیل آن این است که سازندگان South Park ، Trey Parker و Matt Stone در سال ۲۰۰۷  یک قرارداد قابل توجه به ثبت رساندند و به آنها تقسیم ۵۰/۵۰ از کل درآمد های غیر تلویزیونی اعم از کالاهای South Park ، بازی های ویدیویی و شاید در حال حاضر مهمتر از همه حق پخش بدهد. وقتی پارکر و استون استودیوی خود را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کردند ، ۳۰۰ میلیون دلار ارزش داشت. به جرات می توان گفت بعد از نهایی شدن این آخرین قرارداد پخش ، استودیو ارزش بسیار بیشتری خواهد داشت.

مطالعه کنید:  درباره فیلم كارتونی و جدید «هواپیماها: آتش و نجات»

ترجمه: خانه انیمیشن

منبع: cartoonbrew

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۵ / ۵٫ ۴

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

58 + = 66

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.