اخبار

حضور مجدد “راکی و بولوینکل” در سینما

3.6Kviews
۰
(۰)

شخصیت‌های مشهور سنجاب و گوزن از کارتون “راکی و بولوینکل” بار دیگر راهی سینماها می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمپانی دریم ورکز انیمیشن اعلام کرد قصد تولید فیلم کوتاه جدیدی را از “راکی و بولوینکل” دارد و این فیلم را در سال ۲۰۱۴ اکران می‌کند.

این فیلم کوتاه توسط گری تراوزدیل کارگردانی می شود و دنیس نولان کاسکینو آن را تهیه می‌کند. جون فوری صدای خود را به شخصیت راکت جی سنجاب یا همان “راکی” قرض می‌دهد و تام کنی که جای شخصیت معروف “باب اسفنجی” صحبت کرده است کار صداپیشگی شخصیت گوزن یا همان بولوینکل را بر عهده دارد. همچنین توماس لنون و رابرت بن گارانت نویسندگان این فیلم هستند.

تیفانی وارد تهیه‌کننده اجرایی این فیلم گفت: جون فوری در طول زمان استثنایی ۸۳ سال، تاثیری بی‌نظیر روی صنعت سرگرمی گذاشته است. اجراهای محونشدنی و ماندگار او چندین نسل را شیفته خود کرده و جایی همیشگی برای او در جشن‌های فرهنگی سالانه فراهم آورده‌اند.

استودیوی دریم ورکز انیمیشن همچنین تاریخ اکران فیلم “آقای پی بادی و شرمن” را نیز برای روز هفتم ماه مارچ ۲۰۱۴ تعیین کرده است. این فیلم نیز دربرگیرنده تعدادی از شخصیت‌های کلاسیکی خواهد بود که در دنیای “راکی و بولوینکل” حضور داشتند.

راکی و بولوینکل کارتونی تلویزیونی است که از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ در شبکه های ای.بی.سی و ان.بی.سی آمریکا پخش شد. بیشتر ماجراهای این دو موضوع‌های جاسوسی با توجه به دوران جنگ سرد است. این مجموعه برای طنز و کیفیت ماجراهایش مشهور شد. در سال ۲۰۰۰ فیلمی کمدی به همین نام با بازی رابرت دنیرو ساخته شد.

مطالعه کنید:  «شاهزاده روم» چشم انتظار اکران پاییز

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

16 + = 25

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.