اخبارانیمیشن ایران

داوران بخش مسابقه بین‌الملل و سیفژ جشنواره پویانمایی معرفی شدند

1.88Kviews
۰
(۰)

آثار بخش مسابقه بین‌الملل نهمین جشنواره پویانمایی تهران امسال با حضور چهار داور و بخش سیفژ با سه داور از روز جمعه ۱۵ اسفند مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس، جینالبرتو بنداتسی، مکس هاتلر، ولودیمیر دیاگیلف، مایا یونشو و محسن چینی‌فروشان به عنوان داوران بخش مسابقه بین‌الملل نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران تعیین شده‌اند.

بنا به این گزارش جینالبرتو بنداتسی استاد دانشگاه و مولف کتاب «کارتون: یک‌صد سال سینمای پویانمایی» است. همچنین مکس هاتلر پویانما و کارگردان آلمانی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه گلداسمیت دریافت کرده و جوایز متعددی از جشنواره‌هایی چون کن، برادفورد، سنت لوییس و جشنواره بین‌المللی فیلم لندن به دست آورده است.

در عین حال ولودیمیر دیاگیلف مدیر اجرایی جشنواره‌های تلویزیونی (دایتیاتکو) و مایا یونشو پویانما و کارگردان ژاپنی، فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر لندن و عضو انجمن علم و هنر و پویانمایی ژاپن است. در ادامه این اسامی نام محسن چینی‌فروشان کارشناس ارشد برنامه‌ریزی فرهنگی و دبیرکل سیفژ (سازمان بین‌المللی فیلم برای کودک و نوجوان)  به چشم می‌خورد که تاکنون بیش از ۲۰ عنوان کتاب ترجمه کرده و علاوه بر این ۳ عنوان کتاب نیز برای کودکان و نوجوانان نوشته است.

بر این اساس، در بخش سیفژ حضور دوباره جینالبرتو بنداتسی و ولودیمیر دیاگیلف به چشم می‌خورد و علاوه بر آن فرشته طائرپور آثار خارجی را داوری می‌کنند. طائرپور کارشناسی ادبیات انگلیسی و به عنوان اولین تهیه‌کننده زن و رییس کانون تهیه‌کنندگان زن ایران حضور دارد.

نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۷ تا ۲۱ اسفند سال جاری در هفت سالن پذیرای شرکت‌کنندگان خواهد بود.

مطالعه کنید:  برگزیدگان بخش مسابقه ایران جشنواره پویانمایی معرفی شدند

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + = 13

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.