اخبار

دریم ورکز شبکه یوتیوبی AwesomenessTV را خرید

3.46Kviews
۰
(۰)

AwesomenessTVدر روز اخیر نشانه دیگری از به هم پیوستن رسانه های جدید و قدیمی به وقوع پیوست: شرکت دریم ورکز شایعاتی را که روز چهارشنبه به گوش می رسید تایید کرده و اعلام کرد که شبکه یوتیوبی AwesomenessTV را به قیمت ۳۳ میلیون دلار نقد و افزایش آن تا بیش ۱۰۰ میلیون در صورت تداوم موفقیت آن در دو سال آینده خریداری کرده است.

در اخباری که در رسانه ها آمد دو شرکت اعلام کردند دریم ورکز در حال حاضر صاحب شرکت پیشرو در رسانه های جدید AwesomenessTV است که بالغ بر ۵۵۰۰۰ کانال، ۱۴ میلیون کاربر و ۸۰۰ میلیون تماشای ویدئو دارد و قصد دارد این شرکت  را از فضای گوشی های موبایل به تلویزیون و فیلم هم گسترش دهد.

این خرید جهت گیری دریم ورکز را در ورود به بازار رسانه های جدید نشان می دهد. به عنوان قسمتی از قرارداد، مدیرعامل و موسس AwesomenessTV برایان رابینز نه تنها به مدیریت خود در این شرکت ادامه می دهد، بلکه یک نقش اجرایی نیز در دریم ورکز می گیرد. او خانواده کانالهای دیجیتالی دریم ورکز را به وجود خواهد آورد تا راه های جدیدی برای سوددهی محصولات موجود شرکت مانند ماداگاسکار، شرک و پاندای کونگ فوکار پیدا کند.

جفری کاتزنبرگ مدیرعامل دریم ورکز رابینز را تمجید کرده و گفت :” او دارای توانایی خاصی در تولید محتوی چه سنتی و چه مدرن دارد و خبرگی او در امور مرتبط با تلویزیون به ما در حضور در آن فضا کمک شایانی خواهد کرد”. رئیس امور بین الملل یوتیوب، رابرت کینکل نیز گفت :” در مدت زمانی کوتاه برایان رابینز AwesomenessTV را به یک شبکه قوی و پرمخاطب در یوتیوب تبدیل کرد. خریداری این شرکت توسط دریم ورکز نشانه ای از تکامل شگفت انگیز رسانه های سرگرمی آن لاین و قدرت تولیدات  در این حوزه است”. رابینز در مورد خریداری AwesomenessTV توسط دریم ورکز گفت :” با جفری در مورد آینده سرگرمی ها و اشتهای زیادی که در نحوه جدید داستان گویی و قدرت یوتیوب بود صحبت کردم”.

مطالعه کنید:  سفری به درون پیکسار

بر اساس گزارشات دریم ورکز مبلغ ۳۳ میلیون دلار را به صورت نقد پرداخت کرده است و قرار شده ۱۱۷ میلیو دلار دیگر نیز در صورت در حد انتظار بودن پروژه تا سال ۲۰۱۵ پرداخت شود. باید منتظر بود ودید که استراتژی دیجیتالی  دریم ورکز فراتر از یوتیوب چه اخباری در پی خواهد داشت.

منبع : digitaltrends

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.