اخبار

«دنیای ژوراسیک» سال ۲۰۱۵ روی پرده می‌رود

3.44Kviews
۰
(۰)

شرکت یونیورسال پیکچرز ۱۲ ژوئن ۲۰۱۵ را به عنوان تاریخ اکران «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) انتخاب کرد.

کالین تره‌ورو «دنیای ژوراسیک» را که قبلا «پارک ژوراسیک ۴» نام داشت، از روی فیلمنامه‌ای که با همکاری درک کانلی نوشته کارگردانی می‌کند

جزئیات طرح داستانی فیلم هنوز اعلام نشده است. فرانک مارشال و پاتریک کراولی تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

یونیورسال ماه مه تولید «دنیای ژوراسیک» را به تعویق انداخت تا تره‌ورو و کانلی فیلمنامه اول ریک جافا و آماندا سیلور را بازنویسی کنند و استیون اسپلیبرگ مدیر تولید پروژه هم نظرات خود را در فیلمنامه اعمال کند. اسپیلبرگ دو فیلم اول مجموعه دایناسوری «پارک ژوراسیک» را کارگردانی کرد و مدیر تولید فیلم سوم هم بود.

تابستان ۲۰۱۵ از همین حال فصلی رقابتی به نظر می‌رسد. «انتقامجویان: عصر آلترون»، فیلم جدید «بتمن-سوپرمن» و قسمت بعدی مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ای» هم قرار است سال ۲۰۱۵ اکران شوند.

یونیورسال اکنون به دنبال بازیگران «دنیای ژوراسیک» است و تا قبل از به تعویق انداختن تاریخ شروع پروژه روی بازیگرانی چون برایس دالاس هوارد، دیوید اویلوو و گارت هدلوند نظر داشت.

چهارمین فیلم «پارک ژوراسیک» حدود ۱۴ سال پس از فیلم سوم روی پرده سینماها می‌رود. اسپیلبرگ اولین بار سال ۲۰۱۱ اعلام کرد «پارک ژوراسیک ۴» در دست تولید است.

«پارک ژوراسیک» و دنباله آن «دنیای گمشده پارک ژوراسیک» به ترتیب سال ۱۹۹۳ و ۱۹۹۷ روی پرده رفتند. فیلم اول ۹۱۴٫۷ میلیون دلار و فیلم دوم ۶۱۸٫۶ میلیون دلار در دنیا فروخت.

مطالعه کنید:  بلو اسکای دومین تریلر از جدیدترین انیمیشن خود به نام فردیناند را منتشر کرد

«پارک ژوراسیک ۳» به کارگردانی جو جانستن سازنده فیلم «کاپیتان آمریکا» سال ۲۰۰۱ اکران شد، اما با ۳۶۸ میلیون دلار فروش در دنیا نتوانست به پای دو فیلم اول برسد. فروش جهانی سه‌گانه «پارک ژوراسیک» درمجموع بیش از ۱٫۹ میلیارد دلار بود.

یونیورسال به مناسبت بیست سالگی مجموعه «پارک ژوراسیک»، فیلم اول این مجموعه را آوریل امسال به صورت سه‌بعدی اکران کرد. 

کالین تره‌ورو سازنده کمدی مستقل «ایمنی تضمین نمی‌شود» است که دو سال پیش در جشنواره ساندنس جایزه بهترین فیلمنامه اول را برد و در جوایز اسپیریت هم برنده جایزه بهترین فیلمنامه اول شد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

23 + = 28

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.