اخبار

دیزنی از اولین مشتق «جنگ ستارگان» پرده برداری کرد

2.12Kviews
۵
(۱)

کمپانی های دیزنی و لوکاس فیلم در اقدامی مشترک از نخستین مشتق مجموعه «جنگ ستارگان» رونمایی کردند.

به گزارش تسنیم، Spin Off واژه ای لاتین است که به آثاری گفته می شود که با بهره گیری از فضا، کاراکترها و دنیای اثری دیگر ساخته می شوند. در طول تاریخ سینما و بالاخص در چند سال اخیر این نوع آثار را در سینما و تلویزیون مشاهده کرده ایم. جدیدترینش هم سریال «فلش» است که Spin Off سریال «کماندار» است. این واژه را می توان در فارسی مترادف «مشتق» گرفت
چندی پیش با خبر شده بودیم که دیزنی و لوکاس فیلم قصد دارند با بسط دنیای جنگ ستارگان، تعدادی فیلم سینمایی به صورت مشتق بسازند و حالا نخستین فیلمش رسما تایید شده است. این اثر Rouge One نام دارد که به کارگردانی گرت ادواردز، سازنده فیلم سال گذشته «گودزیلا» ساخته خواهد شد. همین طور حضور فلیسیتی جونز بازیگر نامزد اسکار فیلم «تئوری همه چیز» هم در فیلم سینمایی جدید کمپانی دیزنی قطعی است. ایده این اثر از جان کنول است و تهیه کنندگان زیادی مثل کاتلین کندی، جیسون مک گتلین، سایمون امانوئل و… وظیفه تهیه این اثر را بر عهده دارند.
این فیلم قرار است در روز ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ اکران شود و به نوعی از هم اکنون یکی از مدعیان فصل جوایز آینده به شمار می آید. خصوصا که تولید خاص آن می تواند نامزدی در بخش های طراحی تولید، صداگذاری، تدوین صدا، جلوه های ویژه بصری و طراحی صحنه و لباس را تضمین کند.

مطالعه کنید:  جشنواره کودک در بهبود وضعیت انیمیشن کودک نقشی تعیین‌کننده دارد

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 63 = 66

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.