اخبار

دیسنی از تصاویر اولیه پارک “آواتار” رونمایی کرد

3.3Kviews
۰
(۰)

برای اولین بار تصویرهایی از پارک موضوعی “آواتار” دیسنی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت دیسنی، این کمپانی بزرگ فیلمسازی قصد دارد پارک موضوعی “آواتار” را در محل پارک پادشاهی حیوانات در فلوریدا شکل دهد. این پارک چهار سال دیگر افتتاح خواهد شد و در حال حاضر می توان به بعضی از صحنه های مربوط به آن که توسط دیسنی به نمایش گذاشته شدند، نگاهی انداخت.

ایده اولیه این پارک موضوعی بار اول در سال ۲۰۱۱ و زمانی که جیمز کامرون برای به نمایش گذاشتن شاهکارش بسیار هیجان‌زده بود، اعلام شد. کامرون در یکی از مصاحبه‌های مطبوعاتی آن زمان اعلام کرده بود که آواتار به منظور تجلیل از رابطه ما با طبیعت و شگفتی‌ها و گوناگونی های طبیعت ساخته شده است. ساخت سرزمین موضوعی آواتار در پارک پادشاهی حیوانات فلوریدا بسیار هیجان انگیز است.

ایده اصلی پارک “آواتار” این است که بازدیدکنندگان بتوانند از پاندورا؛ دنیای متفاوتی که در این فیلم تجسم شده است، دیدن کنند و در عین حال با هیچ هیولایی هم مواجه نشوند.

تام استگز رییس بخش پارک ها و مکان های تفریحی والت دیسنی در بیانیه ای اعلام کرد: همانطور که دنیای آواتار کاملا حماسی و شگفت انگیز است، بازدیدکنندگان پارک نیز با کوه های خارق العاده و شناور مواجه می شوند و از درون جنگلی شبانه از گیاهانی رد می شوند و که از خود نور ساطع می کنند.

کامرون چندی پیش موفق شد از یک دادگاه سربلند بیرون بیاید و ثابت کند “آواتار” ساخته و پرداخته خودش است. از زمان ساخته شدن این فیلم چندین نفر ادعا کردند که “آواتار” از آثار آنها الهام گرفته است.

مطالعه کنید:  هنرمندان دیزنی در سال 2017 چقدر حقوق می گیرند؟

“آواتار” فیلم علمی-تخیلی سه‌ بعدی که توسط جیمز کامرون نوشته و کارگردانی شد، در دسامبر ۲۰۰۹ به نمایش درآمد. کامرون در سال ۱۹۹۵ نمایشنامه آواتار را نوشت. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان شد.

جیمز کامرون به تازگی اعلام کرد قصد دارد جهان داستانی این فیلم را گسترش دهد و آن را موضوع یک مجموعه چهار جلدی رمان بکند. البته نویسنده این مجموعه استیون گولد نویسنده “جهنده” خواهد بود. او همچنین اعلام کرد برای “آواتار” سه ادامه دیگر خواهد ساخت.

قسمت‌های بعدی “آواتار” جیمز کامرون به ترتیب در سال های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به نمایش درمی‌آیند.

جهان “آواتار” در فضایی خارج از زمین می گذرد و ساکنان این سرزمین از توانایی های ویژه ای برخوردارند. 

کامرون ساخت دنیای آواتار را تجربه ای خارق العاده و بسیار جالب خوانده و گفته است دنیای آواتار، داستان و شخصیت های آن بسیار از آن چه ابتدا فکر می کردم پیچیده‌تر و غنی‌تر هستند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 84 = 89

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.