آموزشاخبارمقالات

رازهای انیمیشن: کیسه آرد

3.49Kviews
۵
(۲)

تمرین انیمیت با یک کیسه آرد


در انیمیشن ها و پس از دهه ۱۹۳۰ معمولا از کیسه آرد در کار ها استفاده می شود و این کاراکتر تقریبا جزو جدایی ناپذیر از انیمیشن به حساب می آید. راهی ساده برای انیماتورها که بتوانند با انیمیت آن پوز ها و وزن را تمرین کنند. انیمیت کیسه آرد چیزی است که همه انیماتور ها باید تجربه کار با ان را داشته باشند و این تمرین صرفا برای شروع کار آنها نیست و بعد ها نیز برای تمرین و حفظ آمادگی خود باید دوباره این کار را انجام دهند.

یادگیری انیمیت کیسه آرد بسیار راحت است ولی برای تسلط بر آن زمان بسیار طولانی نیاز است. صادقانه باید بگوییم که سادگی کیسه آرد به انیماتور اجازه نمی دهد که پشت چیز های دیگر پنهان شود. در اینجا زائده خاصی وجود ندارد و همچنین در مورد یک کیسه آرد استایل قابل انتخاب و یا یک حالت چهره پیچیده وجود ندارد که انیماتور به وسیله آن بتواند درست نبودن اعمال اصلی و یا زمان بندی را پنهان کند. و به همین دلیل، شما قادر خواهید بود که با تمرین با یک کیسه آرد به توانایی های خود در انیمیشن اضافه کنید.

اگر شما به تازگی وارد عرصه هنر و انیمیشن شده اید، ساختن یک کیسه آرد کار راحتی خواهد بود. شما این پروسه را در سه مرحله آسان خواهید دید.

 

اگر شما یک انیماتور ۳ بعدی (گرافیکی و یا استاپ موشن) هستید، ساختار اصلی به یک صورت است. یک کیسه آرد ساده و معمولی را انتخاب کنید و روی آن کار کنید. این کار به طرز فوق العاده ای به شما کمک می کند تا وزن را به درستی حس کنید و تمرینی برای بیان حالات و آن هم بدون صورت خواهید بود. در عکس زیر چند نمونه از پوز های یک کیسه ارد را مشاهده کنید.

مطالعه کنید:  دومین تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2 منتشر شد

 

پوز های مختلفی از کیسه آرد خودتان بکشید. به عنوان تمرین آن را در حال دویدن به دنبال توپی انیمیت کنید و به حرکت در آورید. پس از آن چیزهای دیگری را وارد صحنه کنید و چگونگی تعامل او با اشیا مختلف را نشان دهید. از تخیل و تصور خود استفاده کنید.

 

منبع: Animator Island

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + = 6

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.