اخبار

رقابت انیمیشن ها برای اسکار

11.9Kviews
۲٫۸
(۶)

انیمیشن اسکار

با احتمال افزوده شدن ۵ رقیب اصلی به بخش مسابقه (با توجه به اینکه بیش از ۱۶ فیلم بصورت اولیه کاندید اسکار شده اند) کارتون بینها انتخابهای بیشتری در میان انیمیشنهای کمپانیهای بزرگ و انیمیشنهای تجربی و مستقل خواهند داشت. بنابراین به نظر شما چه کسی قلب و ذهن دست اندرکاران انیمیشن را تسخیر خواهد کرد ؟ پرنسس اسکاتلندی شجاع ؟ بابا نوئل و تیم انتقامگیر کودکانه اش ؟ خون آشامان هتل رومانیایی ؟ بدمن ۸ بیتی با قلبی از طلا ؟ دختربچه ی دبیرستانی ژاپنی دهه ی ۶۰ یا پسر شجاعی که میتواند مرگ را پیشاپیش ببیند ؟ نگاهی به لیست رقبای ما بیندازید تا ببینید کدام فیلم ها شانس بیشتری دارند.

برای دیدن کلیپ ها می توانید به کانال یوتوب ما به این آدرس :  http://www.youtube.com/animathome

و یا کانال خانه انیمیشن در آپارات به این آدرس : http://www.aparat.com/animationhome

مراجعه کنید ، لازم به ذکر است زین پس جدید ترین کلیپ ها و تریلر ها را می توانید از طریق این کانال ها مشاهده کنید .

لوراکسنام فیلم: Dr. Seuss’ The Lorax

استودیو: Illumination Mac Guff

کارگردان/کارگردانان: Chris Renaud, Kyle Balda

توزیع کننده: Universal Pictures

زمان پخش: March 2

مقدار فروش: ۳۳۸٫۹ میلیون دلار (۲۱۴ میلیون دلار در بازارهای آمریکا)

نمره ی منتقدین: ۵۴%

خلاصه داستان :  این انیمیشن کامپیوتری که به روز شده ی داستان تئودور گیسل درباره ی بچه های دوستدار طبیعت است داستان پسر بچه ای (با صدای زاک افرون) به نام تد را روایت میکند که در پی حفظ درخت در شرف نابودی تروفولا میباشد. تیلور سویفت صدای دختر مورد علاقه ی پسر را اجرا میکند و دنی دوویتو صدای لوراکس ترشرو اما دوست داشتنی و اد هلمس صدای موجود مرموز دریاها و راب ریگا صدای شهردار و بالاخره بتی وایت صدای مادربزرگ تد را ایفا میکنند.

شایعات و پیش بینی ها : همیشه اقتباس از داستانی دوستداشنتی و مصور سخت و چالش برانگیز است. با وجود هنرمندی استودیو فرانسوی Mac Guff در ساخت انیمیشن و فروش خوب منتقدین نظر زیاد مساعدی به این لوراکس به روز شده ندارند.

انیمیشن دزدان دریایینام فیلم: The Pirates! Band of Misfits

استودیو : Aardman Animations, Sony Pictures Animation

کارگردان/کارگردانان : Peter Lord

توزیع کننده : Columbia Pictures

زمان پخش : April 27

مقدار فروش : ۱۲۱٫۶ میلیون دلار (۳۱ میلیون دلار)

نمره ی منتقدین : ۸۶%

خلاصه داستان : در این داستان دیوانه وار دریایی هیو گرانت به جای ناخدای دزدان دریایی حرف میزند که کاندیدای بهترین دزد دریایی سال است. دیگر کاراکترها ملکه ویکتوریا (ایملدا استانتون)، چارلز داروین (دیوید تنانت) و برخی دیگر هستند. صداپیشگان عالی این انیمیشن را این افراد تکمیل میکنند: مارتین فریمن، جرمی پیون، سلما هایک، بریان بلسد و برندان گلیسون و حتی آل راکر که دزد دریایی دوستدار طلوع آفتاب و بچه گربه است.

شایعات و پیش بینی ها : این داستان که اقتباسی از کتاب محبوب دزدان دریایی نوشته ی گیدئون دفو میباشد را کارگردان به کمک جف نیوت ساخته و سرشار از طنز و استاپ موشنهای دقیق است اما بعد از فروکش کردن احساسهای اولیه نسبت به این فیلم استودیوی “آردمن” که به خاطر Curse of the Were-Rabbit برنده ی اسکار شده است بعید به نظر میرسد به اسکار دست یابد.

انیمیشن ماداگاسکارنام فیلم : Madagascar 3: Europe’s Most Wanted

استودیو : DreamWorks Animation

کارگردان/کارگردانان : Eric Darnell, Tom McGrath, Conrad Vernon

توزیع کننده : Paramount Pictures

زمان پخش : June 8

مقدار فروش : ۶۳۸٫۸ میلیون دلار (۲۱۶٫۱ میلیون دلار)

نمره ی منتقدین : ۷۸%

خلاصه داستان : در آخرین داستان این باغ وحش نشینها فرار ناموفق حیوانات با کمک پنگوئنها باعث میشود آنها وارد سیرکی اروپایی شوند و اسیر معروفترین کنترل کننده ی حیوانات موناکو یعنی شانتال دوبوا (فرانسس مک دورماند) گردند. دیگر صدا پیشگان بن استیلر، کریس راک، دیوید شویمر، جادا پینکت اسمیت و ساشا بارون کوهن میباشند که با کسانی چون بریان کرانستون، جسیکا چاستین و مارتین شورت که صدای اهالی سیرک را در میآورند، همراه شده اند.

شایعات و پیش بینی ها : با وجود آنکه فروش سومین قسمت بسار خوب بوده و خانواده ها از آن لذت برده اند تا به حال هیچکدام از سریهای قبلی کاندید اسکار نشده اند ولی ممکن است انتظار سازندگان ماداگاسکار برای کاندید شدن سر آمده باشد.

انیمیشن شجاعنام فیلم : Brave

استودیو : Disney-Pixar

کارگردان/کارگردانان : Mark Andrews, Brenda Chapman

توزیع کننده : Walt Disney Pictures

زمان پخش : June 22

مقدار فروش : ۵۱۵٫۷ میلیون دلار (۲۳۳٫۸ میلیون دلار)

نمره ی منتقدین : ۷۷%

خلاصه داستان: مریدا (کلی مک دونالد) به عنوان پرنسس یک پادشاهی باستانی اسکاتلند درگیر انتظارات پدر و مادرش از او و نوع زندگیش است. وقتی سرنوشتش را خود به دست میگیرد میبیند موجب بروز خطر برای پادشاهی و افرادی که دوستشان داشته میشود. صداپیشگان شامل بیلی کانلی (پادشاه)، اما تامسون (ملکه)، جولی والترز، رابی کولتران، کوین مک کید و کریگ فرگوسن می شوند.

شایعات و پیشبینیها : کار جدید پیکسار برای اولین بار شخصیت دختر قوی اراده ای را نشان میدهد که با گرافیک کامپیوتری دقیق و زیبایی همراهی شده است. با این وجود به نظر منتقدین “شجاع” حس اریجینال بودن داستانهای فبلی پیکسار را ندارد

مطالعه کنید:  ساخت انیمیشن «اولیای خدا» به پایان رسید

عصر یخبندان 4نام فیلم : Ice Age: Continental Drift

استودیو : Blue Sky Studios

کارگردان/کارگردانان : Steve Martino, Mike Thurmeier

توزیع کننده : ۲۰th Century Fox

زمان پخش :  July 13

مقدار فروش : ۸۴۹٫۹ میلیون دلار (۱۵۹٫۲ میلیون دلار)

نمره ی منتقدین : ۳۸%

خلاصه داستان : در چهارمین فیلم عصر یخی گروه به دلیل جدا شدن قاره ها از هم جدا میشوند و اسیر دزدان دریایی میگردند. بعد سعی میکنند با وجود به هم ریختن همه چیز خانه ی جدیدی پیدا کنند. شخصیتهای اصلی ری رومانو، جان لگویزامو، دنیس لیری، کوئین لطیفا، کریس وج، کیکی پالمر هستند که افرادی چون جنیفر لوپز، پیتر دینکلج، وندا سیکز، دراک، عزیز انصاری، نیکی میناج آنها را همراهی میکنند.

شایعات و پیش بینی ها : با وجود پر فروشترین انیمیشن سال بودن (تا کنون) و جلب توجه تماشاچیان به نظر منتقدین این فیلم چهارم تعداد زیادی از بازمانده های فیلمهای قبلی را در خود جا داده معلوم نیست این فیلم را دیگر باید در علامتهای تجاری جستجو کرد یا اینکه موفق میشود کاندید اسکار گردد.

پارا نورمن نام فیلم : ParaNorman

استودیو : LAIKA

کارگردان/کارگردانان : Sam Fell, Chris Butler

توزیع کننده : Focus Features

زمان پخش : August 17

مقدار فروش : ۸۶٫۶ میلیون دلار (۵۴٫۱ میلیون دلار)

نمره ی منتقدین : ۸۷%

خلاصه داستان : نورمن پسری گوشه گیر و رانده شده است که همکلاسیهایش به خاطر تواناییهایش در صحبت کردن با ارواح از او دوری میکنند. اما وقتی جادویی قدیمی موجب حضور زامبی ها در شهر کوچکش بلیث هالو میشود وظیفه ی اوست که جلوی مشکلات را بگیرد. کادی اسمیت-مک فی، تاکر البریزی، آنا کندریک، کیسی افلک، کریستوفر مینتز-پلاز، الن استریچ، لسلی من، جف گارلین، برنارد هیل، جان گودمن صدا پیشگان این انیمیشن هستند.

شایعات و پیش بینی ها : دومین انیمیشن بلند لایکا یعنی پارانورمن داستان اریجینالی نوشته ی باتلر دارد که به همراه نقاشیهای استاپ موشن دستیش نظر منتقدان را جلب کرده با این ایراد که برخی از اینکه هم جنس باز بودن کاراکتری در یک فیلم کودکانه مورد اشاره قرار میگیرد انتقاد دارند. امیدواریم داوران اسکار اینقدر سخت گیر نباشند.

ترانسیلوانیانام فیلم : Hotel Transylvania

استودیو : Sony Pictures Animation

کارگردان/کارگردانان : Genndy Tartakovsky

توزیع کننده : Columbia Pictures

زمان پخش : September 28

مقدار فروش : ۵۷٫۷ میلیون دلار (۴۹٫۶ میلیون دلار)

نمره ی منتقدین : ۴۵%

خلاصه داستان : دراکولا (آدام سندلر) یک هتل لوکس را برای پذیرایی از هیولاهای داستانی (گرگ نماها، مومیاییها، زامبیها و …) اداره میکند و مشغول آماده کردن هتل برای تولد ۱۱۸ سالگی دخترش میویس (سلنا گومز) است. زمانی که هیولاهای ترسناک آماده ی ورود به جشن میشوند یک انسان عادی به نام جاناتان (اندی سامبرگ) وارد هتل میشود و بر خلاف میل دراکولا دخترش را تحت تاثیر قرار میدهد. گروه صداپیشگان کمیک این انیمیشن اینها هستند: کوین جیمز، سی لو گرین، استیو بوسکمی، مالی شانون، دیوید اسپید، فران درشر و جان لوویتز

شایعات و پیش بینی ها : طرفداران انیمیشن علاقه مندند اولین انیمیشن تارتاکفسکی را که انیمیشنی سرشار از رنگ و کمیک است ببیننداما داستان طولانی و بی نظم فیلم باعث شده منتقدین به این نتیجه برسند داستان زیادی آشناست و حالت اریجینال ندارد.

فرانک وینینام فیلم : Frankenweenie

استودیو : tim Burton productions

کارگردان/کارگردانان : Tim Burton

توزیع کننده : Walt Disney Pictures

زمان پخش :  October 5

مقدار فروش : متعاقباً اعلام خواهد شد

نمره ی منتقدین : ۸۵%

خلاصه داستان : زمانی که ویکتور جوان تصمیم میگیرد بدن سگ دوستداشتنیش اسپارکی را دوباره زنده کند همکلاسیهایش هم همچین کاری با حیوانات مرده شان میکنند و شهر نیو هالند پر میشود از حیوانات عجیب و غریب. این داستان بر مبنای فیلم کوتاه سال ۱۹۸۴ تیم برتون است و صداپیشگان انیمیشن عبارتند از: چارلی تاهان، کاترینا اُهارا، مارتین شورت، مارتین لندو، وینونا رایدر، اتیکوس شافر، کریستوفر لی، رابرت کاپرون، کنچاتا فرل، جیمز هیرویوکی لیائو و تام کنی

شایعات و پیش بینی ها : با فروش ناامید کننده آخر هفته ی ابتدایی (با وجود اینکه هتل ترانسیلوانیا در دومین هفته نمایش بود فروش بیشتری داشت) و با ریسک سونی در مورد احتمال پرفروش بودن فیلم، این فیلم استاپ موشن سیاه و سفید از جنبه ی هنری و داستان عجیب و غریبش از نظر منتقدان فیلمی جالب است. بههر حال مگر یادتان نمی آید فیلم شهر اشباح ابتدا چقدر کم فروش بود.

انیمیشن رافنام فیلم : Wreck-It Ralph

استودیو : Walt Disney Animation Studios

کارگردان/کارگردانان : Rich Moore

توزیع کننده : Walt Disney Pictures

زمان پخش : November 2

مقدار فروش : متعاقباً اعلام خواهد شد

نمره ی منتقدین : متعاقباً اعلام خواهد شد

خلاصه داستان : جان سی. ریلی نقش منفی و بد اخلاق بازیهای ۸ بیتی را دارد که در بازیهای مختلف سفر میکند تا ثابت کند شخصیت قهرمان داستان را دارد. در این انیمیشن ۳ بعدی کامپیوتری سارا سیلورمن صدای وانلوپ را در می آورد که شخصیتی جذاب دارد و جک مک برایر قهرمان بازی Fix-It Felix رالف میباشد. همچنین جیت لینچ هم صدای سرگرد کالهون را در می آورد که ستاره ی یکی از بازیهای FPS می باشد.

شایعات و پیش بینی ها : طرفداران دیزنی و دوستداران بازی انتظار آمدن رالف را میکشیدند. در این انیمیشن شخصیتهای بازیهای معروف نقشهای کوتاهی دارند. اولین نمایشهای فیلم هم نشان از انیمیشنی جالب و خوب پرداخته شده دارد اما تنها زمان ثابت خواهد کرد این خرق عادت دیزنی میتواند در اسکار موفق باشد یا خیر؟

مطالعه کنید:  SIGGRAPH آسیا 2012

خیزش محافظاننام فیلم : Rise of the Guardians

استودیو : DreamWorks Animation

کارگردان/کارگردانان : Peter Ramsey

توزیع کننده : Paramount Pictures

زمان پخش : November 21

خلاصه داستان : در این انیمیشن سرشار از اکشن که اقتباسی از کتاب محبوب ویلیام جویس میباشد کریس پین به نقش جک فراست است که با نورث (بابا نوئل با صدای الک بالدوین)، بانی موند (ایستر بانی، هیو جکمن)، توث (توث فری، ایسلا فیشر) و سندی (سندمن) همراه میشود تا هم اعتقاد بچه های جهان را برگرداند و هم پیچ شرور (جود لا) را شکست دهد.

شایعات و پیش بینی ها : ویلیام جویس یک اسکار را برای کارگردانی مشترک انیمیشن کوتاه the Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore در همین امسال در کارنامه دارد بنابراین جالب است ببینیم در اسکار امسال کاراکترهایی که خلق کرده چگونه دیده می شوند. این انیمیشن فوق العاده زیبا در فستیوال فیلم هالیوود بهترین انیمیشن ۲۰۱۲ شناخته شد بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این انیمیشن جویس بهتر از انیمیشنهای قبلیش ملاقات با رابینسونها و روباتها عمل کند.

انیمیشن نقاشینام فیلم : The Painting

استودیو :  Blue Spirit/Be-Films

کارگردان/کارگردانان : Jean-Francois Laguionie

توزیع کننده : GKIDS

مقدار فروش : ۱۸۳۷۰۰ دلار (با تبدیل فرانک فرانسه به دلار)

خلاصه داستان : داستان این فیلم در آتلیه ی نقاشی در سالهای ۱۹۳۰ اتفاق میافتد. سه نوع نقاشی یعنی آلدونهای تکمیل شده، هافیهای نیمه کاره و اسکچیهای تازه شروع شده ادعا میکنند آنها باید رهبر نقاشی ها باشند. رامو که از آلدونهاست با عشقش کلر که از هافیهاست و با همراهی کارآگاهی به نام لولا سعی میکنند نقاش را بیابند و بپرسند چرا این سه نوع نقاشی ستیزه جو را کشیده است.

شایعات و پیش بینی ها : منتقدان روی خوشی به این انیمیشن زیبا و هنرمندانه ی لاژیونیکه که از روی نوشته ی آنیک لو ری (راز النور) ساخته شده نشان داده اند. این سال برای انیمیشن “نقاشی” از طرفی سالی خوب است چون انیمیشنهای خارجی دیگر هم خوب هستند و از طرفی این امر رقابت را شدیدتر میکند.

From Up on Poppy Hillنام فیلم : From Up on Poppy Hill

استودیو : Studio Ghibli

کارگردان/کارگردانان : Goro Miyazaki

توزیع کننده : GKIDS

مقدار فروش : ۵۶ میلیون دلار (تبدیل ین به دلار)

خلاصه داستان : داستان این فیلم که در ۱۹۶۰ یوکوهاما اتفاق می افتد داستان دو دانش اموز دبیرستانی است که سعی میکنند ساختمانی قدیمی را از خراب شدن نجات دهند و در این حین متوجه ی گذشته ی متصل بهمشان می شوند. GKIDS از صدای جیلیان آندرسون، جیمی لی کرتیس، بروس درن، کریستینا هنریکس، ران هاوارد، کریس نوث، اوبری پلازا، آنتون یلچین، بو بریجز، سارا بولگر، جف دانام، ایزابل فورمان، امیلی اُزمنت، چارلز ساکستون و الکس ولف در دوبله ی انگلیسی فیلم استفاده کرده است.

شایعات و پیش بینی ها : با تیم دوباره سازی متشکل از گری ریداستورم کارگردان، کری کرکپاتریک نویسنده و تهیه کننده ی اجرایی فرانک مارشال و کاتلین کندی تماشاگران میتوانند شاهد ترجمه ای روان از این انیمیشن ماجرایی و زیبا و صمیمی باشند اما با وجود آنکه دست اندرکاران اسکار از استودیو گیبلی خوششان می آید آخرین کار گورو (پسر هایائو میازاکی) با وجود فروش خوب از نظر خوب منتقدان بهره مند نیست.

انیمیشن Zarafaنام فیلم : Zarafa

استودیو : Prima Linea Productions

کارگردان/کارگردانان : Remi Bezancom, Jean-Christophe Lie

توزیع کننده : GKIDS

زمان پخش : متعاقباً اعلام خواهد شد

مقدار فروش : ۱٫۷ میلیون دلار (تبدیل فرانک به دلار)

خلاصه داستان : این فیلم پر خرج بیننده ها را به سفری از سودان به پاریس می برد. در این فیلم مکی ۱۰ ساله به همراه زرافه ی دوستداشتنیش “زرافه” که به عنوان هدیه از طرف پاشای مصر به شارل دهم اهدا شده به پاریس می رود. در مسیری که از اسکندریه، مارسی و کوه های برفی آلپ میگذرد این دو شاهد اتفاقات زیادی هستند که حوادث این داستان دوستداشتنی را شکل میدهند.

شایعات و پیش بینی ها : “زرافه” در فستیوالهای سراسر دنیا جایزه های زیادی برده و این انیمیشن ۲ بعدی فرانسوی با داستان زیبا و هنرمندانه اش نظر منتقدان را هم به خود جلب کرده البته برخی منتقدان درباره ی ایرادات تاریخی در مورد سرنوشت زرافه ایراد میگیرند. حالا باید دید آیا اعضای آکادمی اسکار هم زمانی که GKIDS فیلم را پخش کرد به این نتیجه می رسند هنر فیلم را بر پیچیدگیهای تاریخی ترجیح دهند یا خیر؟

The Rabbis Catنام فیلم : The Rabbi’s Cat

استودیو : Autochenille Productions

کارگردان/کارگردانان : Joann Sfar, Antoine Delescaux

توزیع کننده : GKIDS

مقدار فروش : ۵۵۲۴۱۶ دلار (تبدیل فرانک به دلار)

خلاصه داستان : بر مبنای سری کمیک برنده ی جایزه ی سفار داستان به گربه ای در سالهای ۱۹۲۰ الجزایر میپردازد که بعد از بلعیدن یک طوطی توانایی حرف زدن را پیدا میکند و به صاحبش که خاخام است میگوید دوست دارد یهودی شود.
شایعات و پیشبینیها: با وجود اینکه منتقدین از این فیلم دو بعدی تعریف کرده اند برخی از ترجمه ی داستان آن کمتر لذت بردند. اما بهرحال این انیمیشن رقیبی جدی در کسب اسکار است.

مطالعه کنید:  پخش 144 دقیقه انیمیشن در سالروز شهادت امام صادق(ع)

 

 

A Liars Autobiographyنام فیلم : A liar’s Autobiography: The Untrue story of Monty Python’s graham Chapman

استودیو : Bill and Ben Prod., EPIX

کارگردان/کارگردانان : Bill Jones, Ben Timlett, Jeff Simpson

توزیع کننده : Brainstorm Media

زمان پخش : November 2

خلاصه داستان : بر مبنای زندگی نامه ی خیالی چپمن در سال ۱۹۸۰ این فیلم هم به داستانی کاملاً خیالی از زندگی کمدین بریتانیایی می پردازد. جان کلیس، مایکل پالین، تری جونز و تری گیلیام صداها را ایفا میکنند و در کنار صدای آنها صدای خود جپمن هم که داستان را نقل میکند و کمی قبل از مرگش در سال ۱۹۸۹ ضبط شده شنیده میشود.

شایعات و پیش بینی ها : طرفداران پیتون و دیگر طرفداران انیمیشن منتظرند ببینند این انیمیشن مستقل چگونه عمل خواهد کرد و آیا قادر خواهد بود نظر دست اندرکاران اسکار را به نقاشیهای زیبایش که کار نزدیک به دوازده استودیوست جلب کند یا خیر؟

 

 

انیمیشن Secret of the wingsنام فیلم : The Secret of the wings

استودیو : DisneyToon Studios

کارگردان/کارگردانان : Peggy Holmes, Roberts Gannaway

توزیع کننده : Disney

زمان پخش : September 3 (به صورت محدود)

مقدار فروش : متعاقباً اعلام خواهد شد

نمره ی منتقدین : متعاقباً اعلام خواهد شد

خلاصه داستان : چهارمین فیلم خانگی تینکربل دیزنی داستان ورود تینک (می ویتمن) به دنیای ممنوع وینتر وودز است. در این سفر او متوجه رازی در مورد بالهای پریها میشود. دیگر صدا پیشگان به این ترتیبند: لوسی هیل، لوسی لیو، آنجلا بارتیز، ریون-سیمون، مگان هیلتی، پاملا آلدون، آنجلیکا هیوستون، تیموتی دالتون و گری دلیل

شایعات و پیش بینی ها : با وجود آنکه این داستانهای پریان ارتباط خوبی با بینندگان تلویزیونی شان برقرار میکنند تا به حال نتوانسته اند نظر داوران اسکار را به خود جلب کنند. با این وجود دیزنی مانند سال ۲۰۱۰ که نمایش سینمایی محدودی هم برای نجات بزرگ پریان ترتیب داد برای کاندید شدن این فیلم هم نمایش سینمایی برای آن ترتیب داده است.

انیمیشن The Warrior Princeنام فیلم : Arjun: The Warrior Prince

استودیو : UTV Motion Pictures, Disney

کارگردان/کارگردانان : Arnab Chaudhuri

توزیع کننده : Walt Disney Pictures

زمان پخش : May 25, September 3 (بصورت محدود)

مقدار فروش : ۱۹۲۶۷ دلار (تبدیل روپیه به دلار)

خلاصه داستان : داستان این فیلم بر مبنای حماسه ی هندی مهابهاراتا است و زندگی ارجون جنگجوی افسانه ای را از نحوه ی آموزش و رقابتهای خانوادگیش برای تاج و تخت گرفته تا تبعید به همراه برادرش و در نهایت پیروزی او را نقل میکند.

شایعات و پیش بینی ها : منتقدان هندی فیلم بسیار از آرجون تعریف کرده اند و سبک انیمیشن سایه دار و کامپیوتری ان را هم ستوده اند. در واقع این فیلم گام بزرگی برای پیشرفت صنعت انیمیشن هند میباشد و جوایزی را از فستیوالها دریافت کرده اما با توجه به رقابت شدید در عرصه ی اسکار بعید است در خارج از هندوستان موفق شود.

 

the mystical lawsنام فیلم : The Mystical Laws

استودیو : IRH Press

کارگردان/کارگردانان : Isamu Imakake

توزیع کننده : ELEVEN ARTS

زمان پخش : Oct 5, 2012

مقدار فروش : ۷٫۴۰۸٫۱۹۰ دلار (تبدیل ین به دلار)

خلاصه داستان : در آینده نزدیک امپراتوری تازه تاسیس گودوم با استفاده از فن آوری پیشرفته ای که توسط لیکا چان در اختیار آنها قرار داده شده فصد تسخیر زمین را دارد. لیکا چان زنی مرموز و مدیر شرکتی تجاری است. قهرمان فیلم، شو شیشیمارو یکی از افرادی است که فن اوری مرموزی را در اختیار دارد که قادر است امپراتوری گودوم را متوقف سازد. بعد از اینکه شو توسط امپراتوری اسیر میشود به وسیله ی راهبهای مرموز هندی نجات داده میشود. آنها به او از تولد مجدد بودا میگویند. داستان فیلم بر مبنای کتاب ریوهو اکاوا است که خود موسس سازمان پر سر و صدای دینی به نام Happy Science میباشد (یا به ژاپنی Kōfuku no Kagaku)

 

 

زامبزیانام فیلم : Zambezia

استودیو : Triggerfish

کارگردان/کارگردانان : Wayne Thornley

توزیع کننده : Sony Pictures

زمان پخش : June 5, 2012

مقدار فروش : متعاقبا اعلام خواهد شد

نمره ی منتقدین : متعاقبا اعلام خواهد شد

خلاصه داستان : در حاشیه ی یک آبشار باشکوه در قلب آفریقا شهر شگفت انگیز پرندگان به نام زامبزیا قرار دارد که توسط سخورو دانا و آزموده (با صدای لئونارد نیموی) اداره میشود. قهرمان ما که شاهینی جوان به نام کای (جرمی سوارز) میباشد محل زندگی خود در پاسگاهی دور افتاده را بر خلاف نظر پدرش (ساموئل ال. جکسون) (که دوست دارد پسرش در آینده جزء نیروهای دفاعی و با صلابت هوریکن شود که توسط آژاکس (جف گلدبلوم) با سختگیری تربیت میشوند) ترک میکند و سعی میکند با گشت و گذار در آسمان زامبزیا آنجا را محلی امن کند. پدر کای دنبال او می رود و اسیر سوسمار ایگوانای فریبکاری به نام بودزو (جیم کامینگز) میشود. کای و رفیقش زو (ابیگیل برسلین) باید تمام توان پرواز خود را جمع کنند و هوش خود را هم به کار گیرند تا جلوی اجرای نقشه ی مرگبار بودزو برای نابودی زامبزیا را بگیرند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۲٫۸ / ۵٫ ۶

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

3 Comments

  1. از این لیست، تونستم ۹ انیمیشن رو ببینم. به نظر من اگه داوران، اهل بازی های ویدیویی بودند با توجه به ریزه کاری ها و اشارات زیاد و ظریفی که به بازی ها و دنیای بازی شده، اسکار به انیمیشن راف خرابکار می رسید. اما چون اینطور نیست جایزه به انیمیشن brave (شجاع) خواهد رسید که البته از هر نظر حقش است. شک نکنید

  2. سلام….
    تشکر ویژه بابت ره اندازی سایت..
    خیلی دوست دارم این انیمیشن ها را تهیه کنم لطفا راهنمایی کنید
    ——————-
    The Mystical Laws
    Arjun: The Warrior Prince
    A liar’s Autobiography
    The Rabbi’s Cat
    Zarafa
    From Up on Poppy Hill
    The Painting
    ————————–
    بفیه انیمیشن ها رو دیدم بسیار لذت بردم مخصوصاBRAVE

    بـــــــــا نشـــــــــــــکــــــــــــــــــر

Leave a Response

5 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.